Wiemy jak sprawić, żeby system CRM pomógł Twojej firmie.
Wdrożenie CRM i aplikacji biznesowych to nie kolejny „projekt informatyczny”. To przede wszystkim przedsięwzięcie biznesowe połączone z wdrożeniem odpowiedniej technologii.
Nie ma jednego uniwersalnego podejścia do wdrożeń CRM i aplikacji biznesowych. Implementacja systemu CRM zależy od wielkości firmy, jej potrzeb i celów, kultury organizacyjnej i wymagań IT. Projekty CRM mogą być bardzo złożone i obejmować wiele procesów biznesowych, ale mogą również być prostą adaptacją istniejącej platformy (np. Dynamics 365) mającą na celu usprawnienie określonego procesu od początku do końca.
Podstawowym celem zawsze musi być nie samo „wdrożenie”, a optymalizacja procesów biznesowych i zwiększenie efektywności działań:
- sprzedaży,
- marketingu,
- personalizacji doświadczeń klientów,
- obsługi klienta.
Naszą siłą jest głęboka wiedza technologiczna połączona z doświadczeniem biznesowym zdobytym podczas wdrożeń Dynamics CRM w wielu branżach.
Obszary, w których przydaje się system CRM:
Wdrożenia CRM i CEM
Netwise świadczy usługi konsultingowe i wdrożeniowe w obszarze systemów wspierających zarządzanie relacjami z klientami – Customer Relationship Management (CRM) oraz wspierających budowanie doświadczeń klientów – Customer Experience Management (CEM), a także w obszarach automatyzacji procesu sprzedaży, marketingu i obsługi w firmach.
Nasi konsultanci to najlepsi w Polsce eksperci certyfikowani w obszarze Microsoft Dynamics 365, znani na świecie i zapraszani na liczne konferencje.
Doradztwo biznesowe w obszarze CRM
Oferujemy usługi konsultingowe w każdej fazie wdrożenia systemu CRM:
- Modelowanie procesów sprzedaży, marketingu i obsługi klientów
- Analiza biznesowa
- Planowanie architektury Dynamics 365 (CRM)
- Iteracyjne prace projektowe w całym zakresie projektu CRM
- Nadzór nad jakością projektów Dynamics 365 (CRM)
Nasze unikalne podejście do wdrożeń CRM
Robimy rzeczy w unikalny, sprawdzony sposób. W 2008 byliśmy jedną z trzech firm w Polsce, które używały w projektach metodyk zwinnych. Zwinne metodyki i podejście iteracyjne pozwalają nam dostarczać klientom wartość szybciej, w krótkich odstępach czasu.
W 2009 mieliśmy swoje własne Centrum Danych i oferowaliśmy system Dynamics CRM w chmurze publicznej, 6 lat przed tym, jak stało się to modne.
Podczas każdego wdrożenia współpracujemy z klientem, aby znaleźć najlepsze podejście. Aktywnie konsultujemy z klientami, czy i jak podejść do realizacji strategii i systemu CRM w wybranych obszarach organizacji.