netwise netwise

Wdrożenia CRM

netwise

Wiemy jak sprawić, żeby system CRM pomógł Twojej firmie.

Wdrożenie CRM i aplikacji biznesowych to nie kolejny „projekt informatyczny”. To przede wszystkim przedsięwzięcie biznesowe połączone z wdrożeniem odpowiedniej technologii.

Nie ma jednego uniwersalnego podejścia do wdrożeń CRM i aplikacji biznesowych. Implementacja systemu CRM zależy od wielkości firmy, jej potrzeb i celów, kultury organizacyjnej i wymagań IT. Projekty CRM mogą być bardzo złożone i obejmować wiele procesów biznesowych, ale mogą również być prostą adaptacją istniejącej platformy (np. Dynamics 365) mającą na celu usprawnienie określonego procesu od początku do końca.

Podstawowym celem zawsze musi być optymalizacja procesów biznesowych i zwiększenie efektywności działań, a nie samo „wdrożenie”.

  • sprzedaży, 
  • marketingu,
  • personalizacji doświadczeń klientów,
  • obsługi klienta.

Naszą siłą jest głęboka wiedza technologiczna połączona z doświadczeniem biznesowym zdobytym podczas wdrożeń Dynamics CRM w wielu branżach.

Obszary, które może pokryć system CRM:

netwise

Sprzedaż

Zarządzanie klientami, ofertami, zamówieniami i potencjałem. Cele i planowanie sprzedaży.

netwise

Marketing

Zarządzanie potencjalnymi klientami, zarządzanie kampaniami i egzekucja kampanii.

netwise

Marketing cyfrowy

Automatyzacja marketingu, email marketing, ścieżki zakupowe Klientów, multi-channel.

netwise

Obsługa Klienta

Wielokanałowa obsługa Klientów, call center, zarządzanie sprawami, umowami i SLA.

netwise

Obsługa terenowa

Zarządzanie czasem pracy i zasobami, zarządzanie przydziałem usług i serwisantów.

netwise

Obsługa Partnera

Zarządzanie siecią sprzedaży i partnerami, cele, potencjały, KPI, grywalizacja.

netwise

Analityka

Raporty, dashboardy, analiza danych, unifikacja danych, segmentacja Klientów.

netwise

Predykcje i rekomendacje

Sugestie najlepszych akcji, analiza behawioralna Klientów, analiza danych z wielu kanałów.

Poznaj firmy, które zaufały nam w swoich projektach CRM.

Sukcesy naszych Klientów

Wdrożenia CRM i CEM

Netwise świadczy usługi konsultingowe i wdrożeniowe w obszarze systemów wspierających zarządzanie relacjami z klientami – Customer Relationship Management (CRM) oraz wspierających budowanie doświadczeń klientów – Customer Experience Management (CEM), a także w obszarach automatyzacji procesu sprzedaży, marketingu i obsługi w firmach.
Nasi konsultanci to najlepsi w Polsce eksperci certyfikowani w obszarze Microsoft Dynamics 365, znani na świecie i zapraszani na liczne konferencje.

Doradztwo biznesowe w obszarze CRM

Oferujemy usługi konsultingowe w każdej fazie wdrożenia systemu CRM:

  • Modelowanie procesów sprzedaży, marketingu i obsługi klientów
  • Analiza biznesowa
  • Planowanie architektury CRM
  • Iteracyjne prace projektowe w całym zakresie projektu CRM
  • Nadzór nad jakością projektów CRM

Nasze unikalne podejście do wdrożeń CRM

Robimy rzeczy w unikalny, sprawdzony sposób. W 2008 byliśmy jedną z trzech firm w Polsce, które używały w projektach metodyk zwinnych. Zwinne metodyki i podejście iteracyjne pozwalają nam dostarczać klientom wartość szybciej, w krótkich odstępach czasu.
W 2009 mieliśmy swoje własne Centrum Danych i oferowaliśmy system Dynamics CRM w chmurze publicznej, 6 lat przed tym, jak stało się to modne.

Podczas każdego wdrożenia współpracujemy z klientem, aby znaleźć najlepsze podejście. Aktywnie konsultujemy z klientami, czy i jak podejść do realizacji strategii i systemu CRM w wybranych obszarach organizacji.

Poznaj platformę CRM - Dynamics 365

Przeczytaj więcej dlaczego tysiące firm na świecie ufa rozwiązaniu Dynamics 365 o Microsoft do budowy najlepszych systemów CRM.

Dynamics 365 Sales & Customer Service

Wszystkie prawa zastrzeżone © Netwise S.A. (2018)