
Microsoft Dynamics 365, to jedna z najnowocześniejszych i najbardziej elastycznych platform do zarządzania relacjami z Klientami (CRM). Czerpiąc dane z różnorodnych źródeł, Dynamics 365 tworzy dotyczący Klienta tzw. widok 360°, prezentując dane i analizy na prostym, intuicyjnym pulpicie nawigacyjnym. Niezależnie od branży czy wielkości przedsiębiorstwa, Microsoft Dynamics 365 wykorzystuje moc danych i analizy biznesowej, aby przenieść relacje z Klientami, sieci sprzedaży i procesy wewnętrzne na wyższy poziom.
Jak wykorzystać poszczególne moduły Dynamics 365 Customer Engagement w Twojej organizacji?
- Zarządzaj lejkiem sprzedażowym i zwiększaj sprzedaż dzięki
Dynamics 365 Sales - Zwiększaj satysfakcję Klientów z systemem
Dynamics 365 Customer Service - Generuj nowe szanse sprzedażowe z
Dynamics 365 Marketing - Planuj, rozliczaj i zarządzaj projektami w
Dynamics 365 Project Service Automation - Planuj i optymalizuj działania w terenie dzięki
Dynamics 365 Field Service

Zarządzanie sprzedażą
Dynamics 365 Sales
Dni kiedy proces sprzedaży opierał się jedynie na sprzedawcy, rozmowach twarzą w twarz i takim budowaniu relacji, już dawno się skończyły. Ze względu na rozwój globalnego rynku, coraz większą konkurencję i skomplikowaną strukturę kanałów, proces sprzedaży staje się coraz bardziej złożony i zorientowany na dane. Microsoft Dynamics 365 Sales odpowiada na potrzeby nowoczesnej sprzedaży dzięki wspomaganiu zarządzania interakcjami z handlowcami, Partnerami i Klientami, a także obsługi lejka sprzedażowego.
Zobacz możliwości Dynamics 365 Sales

Obsługa klienta
Dynamics 365 Customer Service
Minęły czasy kiedy Klienci zwracali uwagę jedynie na cenę – to skuteczna obsługa Klienta sprawia, że Klient do nas wraca. Microsoft Dynamics 365 Customer Service to narzędzie do zarządzania zapytaniami i zapewnienia Klientowi pomocy od początku procesu do jego końca. Dzięki zapewnieniu kompatybilności z szeroką gamą kanałów komunikacyjnych – od poczty elektronicznej i sms-ów po kanały mediów społecznościowych, takich jak Facebook,Twitter i Linkedin – komunikacja z Klientem staje się prostsza i sprzyja budowaniu długoterminowej relacji.
Zobacz możliwości Dynamics 365 Customer Service

Automatyzacja marketingu
Dynamics 365 Marketing
Dynamics 365 Marketing to kompletne narzędzie do automatyzacji marketingu w pełni zintegrowane z systemem CRM. Dzięki wspomnianej integracji, Dynamics 365 Marketing pozwala na synchronizowanie działań sprzedażowych i marketingowych, a przede wszystkim podejmowanie przemyślanych decyzji na podstawie szczegółowych informacji o potencjalnych i obecnych Klientach.
Zobacz możliwości Dynamics 365 Marketing

Zarządzanie działaniami w terenie
Dynamics 365 Field Service
Dzięki Dynamics 365 Field Service Twoja organizacja może zoptymalizować czas inżynierów i doradców pracujących w terenie poprzez optymalizację tras, zasobów i doradztwo w czasie rzeczywistym, a także poprzez automatyzację harmonogramu wysyłania odpowiedniego technika do wykonania zadania.
Zobacz możliwości Dynamics 365 Field Service

Analityki biznesowa i Business Intelligence
Dynamics 365 AI
Dynamics 365 AI (Artificial Intelligence) to zestaw narzędzi do wyciągania wniosków, predykcji i analizy danych zgromadzonych w systemach CRM i aplikacjach opartych o Power Platform. AI obejmuje moduły Sales Insights, Customer Insights i Customer Service Insights.
Zobacz możliwości Dynamics 365 AI

Skontaktuj się z nami
Błąd: Brak formularza kontaktowego.