Customer Insights to platforma Customer Data (CDP), która umożliwia unifikację danych z różnych źródeł – w tym danych transakcyjnych, behawioralnych i obserwacyjnych – w celu wygenerowania profili klientów z możliwością ich nieograniczonej segmentacji.
Funkcjonalności Dynamics 365 Customer Insights
Pogłębiaj wiedzę o klientach
Możliwość dostępu do danych klientów zebranych w ramach różnych inicjatyw i interakcji (takich jak zaangażowanie online, kampanie reklamowe, historia zakupów i rozmowy telefoniczne z obsługą klienta) oraz zapewnienie większej widoczności potrzeb klientów.

Wykorzystaj moc AI w Twoim systemie
Możliwość identyfikacji trendów i wzorców zakupowych poprzez wykorzystanie mocy AI. Wdrażaj spersonalizowane doświadczenia klienta we wszystkich kanałach i przewiduj jego działania.
Podejmuj decyzje i działania w oparciu o dane poprzez łączenie z PowerBI, Power Apps, Power Automate, Dynamics 365 i innych zewnętrznych aplikacji.

Podejmuj działania w wielokanałowym środowisku
Możliwość podejmowania działań obejmujących marketing, sprzedaż i obsługę oraz realizację kampanii marketingu bezpośredniego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub innych powiadomień, z bezpośrednią integracją z zewnętrznymi platformami.
