Zrozum i przewiduj zachowania swoich klientów
Zbuduj jednolity widok klienta na podstawie wspólnych źródeł danych i udostępnij go do analizy. Zapewnij lepsze zaangażowanie jeden do jednego. Napędzaj marketing i sprzedaż.
Większość organizacji przechowuje dane swoich klientów w wielu różnych miejscach, a procesy odbywają się w kilku aplikacjach. Jak więc połączyć te dane, aby uzyskać jednolity profil klienta?
Customer Insights to platforma Customer Data (CDP), która umożliwia unifikację danych z różnych źródeł – w tym danych transakcyjnych, behawioralnych i obserwacyjnych – w celu wygenerowania profili klientów z możliwością ich nieograniczonej segmentacji.
Funkcjonalności Dynamics 365 Customer Insights
Pogłębiaj wiedzę o Klientach
Możliwość dostępu do danych Klientów zebranych w ramach różnych inicjatyw i interakcji (takich jak zaangażowanie online, kampanie reklamowe, historia zakupów i rozmowy telefoniczne z Obsługą Klienta) oraz zapewnienie większej widoczności potrzeb Klientów.

Wykorzystaj moc AI w Twoim systemie
Możliwość identyfikacji trendów i wzorców zakupowych poprzez wykorzystanie mocy AI. Wdrażaj spersonalizowane doświadczenia Klienta we wszystkich kanałach i przewiduj jego działania.
Podejmuj decyzje i działania w oparciu o dane poprzez łączenie z PowerBI, Power Apps, Power Automate, Dynamics 365 i innych zewnętrznych aplikacji.

Podejmuj działania w wielokanałowym środowisku
Możliwość podejmowania działań obejmujących marketing, sprzedaż i obsługę oraz realizację kampanii marketingu bezpośredniego za pośrednictwem poczty elektronicznej lub innych powiadomień, z bezpośrednią integracją z zewnętrznymi platformami.

Skontaktuj się z nami
Błąd: Brak formularza kontaktowego.