Jeżeli posiadasz kilka kanałów sprzedaży, budujesz sieć sprzedaży i/lub współpracujesz z partnerami (franczyza, ajenci, agenci), to Netwise PRM jest platformą właśnie dla Ciebie!
Zarządzanie siecią partnerską / franczyzową
Widok 360 Partnera / POS
Kompleksowy widok punktów sprzedaży (POS), partnerów, historii działań, informacji o placówkach
Obsługa partnerów
Obsługa procesów w sieci sprzedaży (m.in. warunki współpracy, planowane szkolenia).
Portal dla partnerów
Portale samoobsługowe dla pracowników i partnerów sieci sprzedaży
Zarządzanie potencjałem i sprzedażą
Zarządzanie potencjałem partnera
Analiza potencjału placówek, partnerów i franczyzy (dane transakcyjne, demograficzne)
Zarządzanie celami i KPI
Monitorowanie kluczowych wskaźniki wydajności partnerów, a także celów całej sieci sprzedaży
Konkursy sprzedażowe
Tworzenie i zarządzanie konkursami sprzedażowymi dla partnerów / franczyzobiorców
Komunikacja i wsparcie Partnerów
Narzędzia komunikacji
Automatyzacja komunikacji z punktami sprzedaży, partnerami i pracownikami
Baza wiedzy i dokumentów
Baza wiedzy aktualnych i archiwalnych dokumentów dotyczących partnerów
Wizyty i audyty partnerów
Planowanie "next-best action", przeprowadzanie wizyt, audytów i tajemniczych klientów
Integracje z innymi systemami
Ankiety
Badanie potrzeby rynku i analiza kompetencji pracowników i partnerów
Raportowanie i analityka
Analiza efektywności sieci i zaplecza, pulpity zarządzania i operacji, integracja z Power BI
Integracje z systemami
Integracja z systemami zewnętrznymi (ERP, CRM, e-commerce, portale B2B, pricing tool)
Obszary biznesowe, które pokrywa Netwise PRM
Rozwój sieci sprzedaży
- Identyfikacja potencjału Partnerów i Punktów Sprzedaży
- Usprawnienie operacji Partnerów / Franczyzy
- Monitorowanie wskaźników KPI
Rozwój partnerów
- Szybka identyfikacja i oceny potencjalnych partnerów
- Zarządzanie procesami pozyskania, weryfikacji i rozwoju partnerów
Dedykowane portale partnerskie i pracownicze
- Lepsza komunikacja między pracownikami a zapleczem
- Ulepszone interakcje z zarządzaniem siecią sprzedaży
Zarządzanie placówkami
- Budowanie i utrzymywanie relacji z wewnętrznymi i zewnętrznymi sieciami sprzedaży
- Motywowanie i wsparcie pracowników Partnerów / Franczyzy
- Poprawa jakości oferowanych usług
- Analiza efektywności kanałów sprzedaży