Wdrożenie w 9 dni aplikacji dla 3200 sklepów Lewiatan Holding S.A.
2 lata temu
Eksperci Netwise S.A. we współpracy z Lewiatan Holding S.A. stworzyli aplikację obsługującą duży proces rozbudowy infrastruktury IT we wszystkich sklepach sieci Lewiatan.
Cel projektu
Głównym celem firmy Lewiatan było zaprojektowanie jednego, wielofunkcyjnego serwisu, który uprości i skróci zarządzanie pracami serwisowymi związanymi z konserwacją m.in.: komputerów, kas fiskalnych, kas samoobsługowych, programów lojalnościowych we wszystkich 3200 sklepach sieci w całej Polsce. Lewiatan Holding zależało także na odejściu od ręcznego systemu wsparcia procesów.
Zwinne podejście do projektu
Cały proces, który obejmował m.in. analizę aktualnej sytuacji i potrzeb, zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji, testowanie oraz usprawnianie gotowego rozwiązania eksperci Netwise przeprowadzili w kilka dni. Już po tygodniu prac Netwise zaprezentował pierwszą wersję aplikacji, którą następnie udoskonalono na podstawie zebranych od Lewiatana rekomendacji.
Piotr Ferenc, kierownik działu IT w Lewiatan, który brał udział w projekcie i testował nową aplikację podkreśla, że priorytetem dla firmy było po pierwsze wdrożenie aplikacji w ekspresowym tempie oraz jej funkcjonalność:
Rozwiązanie
Realizacja wizji i potrzeb Klienta była możliwa dzięki zastosowaniu najnowszych technologii opartych o Microsoft Dynamics 365 i Power Apps. Jakub Skałbania, ekspert CRM i założyciel Netwise, wyjaśnia, że zastosowanie technologii „low-code” opartej o platformę Microsoft Power Apps znacznie skróciło proces wdrożenia aplikacji.
Aplikacja ta to podstawowe i zintegrowane źródło wiedzy na temat dostępnego sprzętu, jego stanu, serwisantów i aktualnych potrzeb serwisowych. Stworzone rozwiązanie oszczędza cenny czas i w jasny i czytelny sposób prezentuje wszystkie niezbędne informacje.
Pracownicy firmy Lewiatan nie ukrywają satysfakcji ze współpracy z Netwise i przeprowadzonego razem przedsięwzięcia.
Udostępnij: