[post_published]

Wdrożenie w 9 dni aplikacji dla 3200 sklepów Lewiatan Holding S.A.

Eksperci Netwise S.A. we współpracy z Lewiatan Holding S.A. stworzyli aplikację obsługującą duży proces rozbudowy infrastruktury IT we wszystkich sklepach sieci Lewiatan.

Cel projektu

Głównym celem firmy Lewiatan było zaprojektowanie jednego, wielofunkcyjnego serwisu, który uprości i skróci zarządzanie pracami serwisowymi związanymi z konserwacją m.in.: komputerów, kas fiskalnych, kas samoobsługowych, programów lojalnościowych we wszystkich 3200 sklepach sieci w całej Polsce. Lewiatan Holding zależało także na odejściu od ręcznego systemu wsparcia procesów.

 

Zwinne podejście do projektu

Cały proces, który obejmował m.in. analizę aktualnej sytuacji i potrzeb, zaprojektowanie i wdrożenie aplikacji, testowanie oraz usprawnianie gotowego rozwiązania eksperci Netwise przeprowadzili w kilka dni. Już po tygodniu prac Netwise zaprezentował pierwszą wersję aplikacji, którą następnie udoskonalono na podstawie zebranych od Lewiatana rekomendacji.
Piotr Ferenc, kierownik działu IT w Lewiatan, który brał udział w projekcie i testował nową aplikację podkreśla, że priorytetem dla firmy było po pierwsze wdrożenie aplikacji w ekspresowym tempie oraz jej funkcjonalność:

Jesteśmy największą siecią franczyzową w Polsce i zależało nam przede wszystkim na tym, aby nowe rozwiązanie idealnie odpowiadało naszym potrzebom, było wygodne i łatwe w obsłudze, a przy tym pomagało szybko i sprawnie zarządzać wszystkimi zgłoszeniami serwisowymi z całej Polski. – wyjaśnia. Możliwość testowania na bieżąco wprowadzanych rozwiązań, elastyczne podejście i właściwa interpretacja potrzeb Klienta to w tym przypadku klucze do sukcesu.

Od samego początku zaufaliśmy ekspertom z Netwise, którzy konsultowali z nami każdy pomysł i słuchali naszych wskazówek. Na każdym etapie prac mieliśmy możliwość sprawdzenia nowych rozwiązań i ich funkcji.”
– dodaje Piotr Ferenc
Rozwiązanie
Realizacja wizji i potrzeb Klienta była możliwa dzięki zastosowaniu najnowszych technologii opartych o Microsoft Dynamics 365 i Power Apps. Jakub Skałbania, ekspert CRM i założyciel Netwise, wyjaśnia, że zastosowanie technologii „low-code” opartej o platformę Microsoft Power Apps znacznie skróciło proces wdrożenia aplikacji.

„Po rozmowach z Klientem i poznaniu potrzeb, które obejmowały stworzenie jednej aplikacji zintegrowanej z zewnętrznym systemem Lewiatan Holding S.A. zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy aplikację opartą o Microsoft Power Apps. A wszystko to w kilka dni. W krótkich odstępach czasu prezentowaliśmy naszą pracę przedstawicielom Lewiatan i wdrażaliśmy uwagi na bieżąco.”

– Piotr Kerner, Solution Architect, Netwise S.A.

Aplikacja ta to podstawowe i zintegrowane źródło wiedzy na temat dostępnego sprzętu, jego stanu, serwisantów i aktualnych potrzeb serwisowych. Stworzone rozwiązanie oszczędza cenny czas i w jasny i czytelny sposób prezentuje wszystkie niezbędne informacje.
Pracownicy firmy Lewiatan nie ukrywają satysfakcji ze współpracy z Netwise i przeprowadzonego razem przedsięwzięcia.

„Jesteśmy wdzięczni Netwise za stworzenie aplikacji, która pomogła nam usprawnić i rozbudować nasz system IT we wszystkich sklepach sieci Lewiatan w całej Polsce. I to w tak krótkim czasie.

– dodaje Piotr Ferenc, Kierownik Działu IT, Lewiatan Holding S.A.