Microsoft, c3.ai i Adobe chcą stworzyć „CRM przyszłości”
W poniedziałek, 2020-10-26, Microsoft, c3.ai i Adobe wspólnie ogłosili, że połączą siły w celu zbudowania systemu CRM specyficznego dla konkretnych branż, opartego o dane z wielu kanałów i zbierane na żywo. W tym celu zintegrowane zostaną:
- Microsoft Dynamics 365 Sales
- Adobe Experience Cloud
- platforma danych i algorytmów c3.ai
W ramach nowego podejścia do systemów CRM Microsoft, c3.ai i Adobe zbudują wspólny produkt – system CRM, który kierowany będzie do określonych branż i będzie automatyzował procesy charakterystyczne dla tych branż w oparciu o dane zbierane przez c3.ai. System oparty będzie o Dynamics 365 Sales i Marketing, a model danych bazował będzie na wspólnym przedsięwzięciu Microsoft, Adobe i SAP, czyli Open Data Initiative (ODI).
„Microsoft, Adobe i C3.ai na nowo odkrywają rynek stworzony przez Siebel Systems ponad 25 lat temu.
Dynamika rynku i wymagania cyfrowej transformacji radykalnie zmieniły wymagania rynku CRM. System CRM ogólnego przeznaczenia nie jest już wystarczający. Klienci oczekują dziś specyficznych dla branż, w pełni opartych na sztucznej inteligencji rozwiązań, które zapewniają prognozowanie przychodów, prognozowanie produktów, rotację klientów, następny najlepszy produkt, następną najlepszą ofertę i predyspozycje do zakupu.”
– powiedział Thomas M. Siebel, dyrektor generalny C3.ai.
Udostępnij: