Strona główna » Dlaczego Netwise? » Sukcesy naszych Klientów » Wdrożenie Dynamics CRM, platformy PRM i contact center w Itaka

Case studies

Wdrożenie Dynamics CRM, platformy PRM i contact center w Itaka

Podstawowe informacje:

  • Firma: Nowa Itaka
  • Branża: Turystyka
  • Kraj: Polska
  • Liczba użytkowników: 117

Użyte technologie:

  • Microsoft Dynamics 365
  • Netwise PRM

Benefity

  • Uspójniony proces sprzedaży między kanałami sprzedaży
  • Efektywne działanie Contact Center
  • Możliwość współpracy między centralą i partnerami Itaki

O FIRMIE:

ITAKA powstała w 1989 r. i od 2009 r. zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera branży turystycznej. Kolejne sezony ugruntowywały pozycję ITAKI, jako lidera na rynku. 

Rozwiązanie

System wdrożony przez Netwise w Itaka obsługuje sprzedaż, obsługę Klienta i zarządzanie partnerami Itaki. W 2012 pierwszym etapem było wdrożenie systemu wspierającego sprzedaż, w 2015 roku dodany został moduł Contact Center, a od 2017 Itaka używa również produktu Netwise PRM do zarządzania agentami.