netwise netwise

Case studies

Wdrożenie aplikacji opartych o Power Apps w Lewiatan Holding S.A.

netwise
Podstawowe informacje:

Firma:

Lewiatan Holding S.A.

Branża:

Retail

Kraj:

Polska

Liczba użytkowników:

200

Użyte technologie:

Microsoft Power Apps

Microsoft Power Automate

Microsoft Dynamics 365

Podstawowe informacje:

Cel projektu

Głównym celem firmy Lewiatan było zaprojektowanie jednego, wielofunkcyjnego serwisu, który przede wszystkim uprości i skróci zarządzanie pracami serwisowymi związanymi z konserwacją m.in.: komputerów, kas fiskalnych, kas samoobsługowych, programów lojalnościowych we wszystkich 3200 sklepach sieci w całej Polsce. Lewiatan Holding zależało także na odejściu od ręcznego systemu wsparcia procesów.

Rozwiązanie

Realizacja wizji i potrzeb Klienta była możliwa dzięki zastosowaniu najnowszych technologii.  Jakub Skałbania, ekspert CRM i założyciel Netwise, wyjaśnia, że zastosowanie technologii „low-code” opartej o platformę Microsoft Power Apps znacznie skróciło proces wdrożenia aplikacji.
Powstała aplikacja to podstawowe i zintegrowane źródło wiedzy na temat dostępnego sprzętu, jego stanu, serwisantów i aktualnych potrzeb serwisowych. Stworzone rozwiązanie oszczędza cenny czas i w jasny i czytelny sposób prezentuje wszystkie niezbędne informacje.

Rekomendacje

„Jesteśmy największą siecią franczyzową w Polsce i zależało nam przede wszystkim na tym, aby nowe rozwiązanie idealnie odpowiadało naszym potrzebom, było wygodne i łatwe w obsłudze, a przy tym pomagało szybko i sprawnie zarządzać wszystkimi zgłoszeniami serwisowymi z całej Polski. – wyjaśnia. Możliwość testowania na bieżąco wprowadzanych rozwiązań, elastyczne podejście i właściwa interpretacja potrzeb Klienta to w tym przypadku klucze do sukcesu. Od samego początku zaufaliśmy ekspertom z Netwise, którzy konsultowali z nami każdy pomysł i słuchali naszych wskazówek. Na każdym etapie prac mieliśmy możliwość sprawdzenia nowych rozwiązań i ich funkcji. Piotr Ferenc, Kierownik Działu IT

netwise netwise
Benefity
  • Zintegrowanie procesu serwisu sprzętu w 3200 sklepach sieci
  • Eliminacja manualnych prac w obszarze zarządzania rozbudową IT
  • Istotne skrócenie czasu potrzebnego na zarządzanie infrastrukturą serwisową
  • Wzmocnienie bezpieczeństwa i jakości procesów przez zmniejszenie ryzyka popełnienia błędu

Wszystkie prawa zastrzeżone © Netwise S.A. (2018)