Strona główna » Dlaczego Netwise? » Sukcesy naszych Klientów » Wdrożenie aplikacji opartych o Power Apps w Lewiatan Holding S.A.

Case studies

Wdrożenie aplikacji opartych o Power Apps w Lewiatan Holding S.A.

Podstawowe informacje:​

  • Firma: Lewiatan Holding S.A.
  • Branża: Retail
  • Kraj: Polska
  • Liczba użytkowników: 200

Użyte technologie:

  • Microsoft Power Apps

  • Microsoft Power Automate

  • Microsoft Dynamics 365

Benefity

  • Zintegrowanie procesu serwisu sprzętu w 3200 sklepach sieci
  • Eliminacja manualnych prac w obszarze zarządzania rozbudową IT
  • Istotne skrócenie czasu potrzebnego na zarządzanie infrastrukturą serwisową
  • Wzmocnienie bezpieczeństwa i jakości procesów przez zmniejszenie ryzyka popełnienia błędu

Podstawowe informacje:

Cel projektu

Głównym celem firmy Lewiatan było zaprojektowanie jednego, wielofunkcyjnego serwisu, który przede wszystkim uprości i skróci zarządzanie pracami serwisowymi związanymi z konserwacją m.in.: komputerów, kas fiskalnych, kas samoobsługowych, programów lojalnościowych we wszystkich 3200 sklepach sieci w całej Polsce. Lewiatan Holding zależało także na odejściu od ręcznego systemu wsparcia procesów.

Rozwiązanie

Realizacja wizji i potrzeb Klienta była możliwa dzięki zastosowaniu najnowszych technologii.  Jakub Skałbania, ekspert CRM i założyciel Netwise, wyjaśnia, że zastosowanie technologii „low-code” opartej o platformę Microsoft Power Apps znacznie skróciło proces wdrożenia aplikacji.
Powstała aplikacja to podstawowe i zintegrowane źródło wiedzy na temat dostępnego sprzętu, jego stanu, serwisantów i aktualnych potrzeb serwisowych. Stworzone rozwiązanie oszczędza cenny czas i w jasny i czytelny sposób prezentuje wszystkie niezbędne informacje.

Rekomendacje

„Jesteśmy największą siecią franczyzową w Polsce i zależało nam przede wszystkim na tym, aby nowe rozwiązanie idealnie odpowiadało naszym potrzebom, było wygodne i łatwe w obsłudze, a przy tym pomagało szybko i sprawnie zarządzać wszystkimi zgłoszeniami serwisowymi z całej Polski. – wyjaśnia. Możliwość testowania na bieżąco wprowadzanych rozwiązań, elastyczne podejście i właściwa interpretacja potrzeb Klienta to w tym przypadku klucze do sukcesu. Od samego początku zaufaliśmy ekspertom z Netwise, którzy konsultowali z nami każdy pomysł i słuchali naszych wskazówek. Na każdym etapie prac mieliśmy możliwość sprawdzenia nowych rozwiązań i ich funkcji.

Piotr Ferenc, Kierownik Działu IT