
Wdrożenie Dynamics CRM i Product Catalog w Barentz
Podstawowe informacje:
Firma:
Barentz International B/V
Branża:
Dystrybucja
Kraj:
11 krajów
Liczba użytkowników:
480
Użyte technologie:
Microsoft Dynamics CRM 2011
Product Catalog
Angular
Komponenty niestandardowe w Microsoft.NET
Podstawowe informacje:
O FIRMIE:
Barentz jest globalnym dystrybutorem składników biologicznych, specjalizującym się w żywieniu ludzi, produktach farmaceutycznych, pielęgnacji ciała i żywieniu zwierząt, tworząc unikalne synergie we wszystkich dziedzinach wiedzy.
ROZWIĄZANIE:
CRM wdrożony przez Netwise dla Barentz obejmuje::
- raportowanie
- planowanie w oparciu o potencjał klienta
- zarządzanie celami sprzedażowymi
- zarządzanie ryzykiem
- obsługę zamówień
- zarządzanie spotkaniami i raportowanie
- zarządzanie procesem obsługi posprzedażowej
Rekomendacje
Wdrożony przez Netwise system CRM ma wszystko, czego potrzebujemy - jest to kompletne narzędzie sprzedaży. Przeszliś Przeszliśmy przez cały proces wdrożenia z Netwise, łącznie z wieloma integracjami. Dzięki takiemu podejściu nasi handlowcy, kierownicy sprzedaży i kierownicy działów od 9 lat z dużym powodzeniem korzystają z CRM.
Netwise wykonał dla Barentz wiele audytów infrastruktury i bezpieczeństwa IT w kilkunastu krajach. Stworzone przez Netwise raporty i rekomendacje pozwoliły Barentz zredukować znacząco koszty infrastruktury i zarządzania IT, zwiększyć wydajność biznesową i bezpieczeństwo systemów.
Benefity
- Kompleksowy proces sprzedaży w jednym narzędziu
- Pełna integracja z systemem ERP do obsługi zamówień
- Mechanizm budowania cenników wbudowany w CRM
- Jeden widok klienta z danymi z różnych źródeł
- Usprawniony proces składania reklamacji