netwise netwise

Case studies

Wdrożenie Dynamics CRM i Product Catalog w Barentz

netwise
Podstawowe informacje:

Firma:

Barentz International B/V

Branża:

Dystrybucja

Kraj:

11 krajów

Liczba użytkowników:

480

Użyte technologie:

Microsoft Dynamics CRM 2011

Product Catalog

Angular

Komponenty niestandardowe w Microsoft.NET

Podstawowe informacje:

O FIRMIE:

Barentz jest globalnym dystrybutorem składników biologicznych, specjalizującym się w żywieniu ludzi, produktach farmaceutycznych, pielęgnacji ciała i żywieniu zwierząt, tworząc unikalne synergie we wszystkich dziedzinach wiedzy.

ROZWIĄZANIE:

CRM wdrożony przez Netwise dla Barentz obejmuje::

  • raportowanie
  • planowanie w oparciu o potencjał klienta
  • zarządzanie celami sprzedażowymi
  • zarządzanie ryzykiem
  • obsługę zamówień
  • zarządzanie spotkaniami i raportowanie
  • zarządzanie procesem obsługi posprzedażowej
Rekomendacje

Wdrożony przez Netwise system CRM ma wszystko, czego potrzebujemy - jest to kompletne narzędzie sprzedaży. Przeszliś Przeszliśmy przez cały proces wdrożenia z Netwise, łącznie z wieloma integracjami. Dzięki takiemu podejściu nasi handlowcy, kierownicy sprzedaży i kierownicy działów od 9 lat z dużym powodzeniem korzystają z CRM. Tadeusz Brdyś, VP of Operations

Netwise wykonał dla Barentz wiele audytów infrastruktury i bezpieczeństwa IT w kilkunastu krajach. Stworzone przez Netwise raporty i rekomendacje pozwoliły Barentz zredukować znacząco koszty infrastruktury i zarządzania IT, zwiększyć wydajność biznesową i bezpieczeństwo systemów. Hassan el Boutahiri, System Manager

netwise netwise
Benefity
  • Kompleksowy proces sprzedaży w jednym narzędziu
  • Pełna integracja z systemem ERP do obsługi zamówień
  • Mechanizm budowania cenników wbudowany w CRM
  • Jeden widok klienta z danymi z różnych źródeł
  • Usprawniony proces składania reklamacji

 

Wszystkie prawa zastrzeżone © Netwise S.A. (2008 - 2023)