Netwise ukończył wdrożenie CRM i Portalu dla Obywateli w USA

Netwise zakończył pierwsze projekty w Stanach Zjednoczonych. Klientem jest Pokagon-Band of Potawatomi – amerykańska organizacja rządowa odpowiedzialna za rdzenną społeczność w stanach Indiana i Michigan. W ramach dwóch projektów Netwise dokonał migracji systemu Microsoft Dynamics CRM 2011 do wersji 2016, a następnie został wybrany do realizacji Portalu do Obsługi Obywateli.

Pokagon Band of Potawatomi jest działającą pod egidą Biura ds. Indian federalnie rozpoznaną organizacją USA odpowiedzialną za zarządzanie sprawami plemienia Indian Potawatomi. Klient zdecydował się powierzyć Netwise migrację Dynamics CRM 2011 do Dynamics CRM 2016 oraz zbudowanie Portalu dla Obywateli. Architekci Netwise i Pokagon wybrali Microsoft CRM Portals (kiedyś ADXStudio) jako platformę do budowy rozwiązania.

Głównym Architektem po stronie klienta jest Pawel Majkowski odpowiedzialny za szerokie spektrum działań: prowadzenie projektu wdrożeniowego, budowę wizji rozwiązania zgodnej z formalnymi wymogami oraz mapowanie wymagań dla użytkowników końcowych, a także koordynację testów i odbiór prac wykonywanych przez Netwise.

Pawel Majkowski z Pokagon komentuje:

„Potrzebowaliśmy doświadczonego partnera integracyjnego, który nie tylko sprawnie zmigruje nasz system do najnowszej wersji Dynamics CRM 2016, ale także zmodyfikuje i – w razie konieczności –przebuduje narzędzie, tak, aby spełniło nasze oczekiwania. Doświadczenie i kompetencje Netwise przekonały nas, że projekt znajdzie się w bezpiecznych rękach. Po pierwszym etapie jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy, a zakres projektu został ukończony bez zastrzeżeń.”

Portal dla Obywateli w USA

Po zakończeniu migracji Pokagon Band zdecydował się powierzyć Netwise także zbudowanie portalu do zarządzania sprawami obywateli, w tym funkcjonalności pozwalających na kontakt z urzędami i szkołami.

Mieliśmy w pełni skrystalizowane oczekiwania: chcieliśmy, aby mieszkańcy w prosty i szybki sposób zarządzali, m.in. informacjami o etapach ich studiów czy osiągniętymi rezultatami, a także wnioskami o stypendia naukowe, a także szeregiem innych spraw. Chcieliśmy, aby portal był wygodny w obsłudze i łatwy do rozwijania w przyszłości. Po wspólnej ocenie rynku zdecydowaliśmy z Netwise, że portal powinien zostać zbudowany w oparciu o Microsoft CRM Portals” – wyjaśnia Pawel Majkowski.

O projekcie wypowiada się Łukasz Bratko, Division Manager, Ongoing Projects:

 „System Dynamics CRM wymagał wielu niestandardowych modyfikacji. Przebudowane zostały aplikacje, pozbyliśmy się także zewnętrznych wtyczek, np. niewspieranego już Silverlight, zastępując je własnymi rozwiązaniami. W ramach migracji wykorzystaliśmy również wszystkie najnowsze funkcje Dynamics CRM 2016.”

Tak projekt komentuje Jakub Skałbania, główny konsultant Netwise:

„To pierwszy projekt Netwise w Stanach Zjednoczonych i to od razu dla administracji. To spore wyzwanie i kompletnie nowe doświadczenie dla Netwise. Wybór Netwise przez amerykańską instytucję jest potwierdzeniem konsekwentnie realizowanej przez nas strategii ekspansji poza Polskę. Prowadzimy wdrożenia dla firm w Europie i na Bliskim Wschodzie, ale działania dla administracji amerykańskiej to ogromne wyróżnienie dla polskiej firmy i coś, czym należy się chwalić. Standardowo nie chwalimy się planami, a jedynie informujemy o ich realizacji, dlatego czekaliśmy z tą informacją do zakończenia i odebrania projektu. W kolejnych miesiącach będziemy rozszerzać naszą obecność w USA”.

Za projekt po stronie Netwise odpowiedzialny jest zespół Ongoing Projects – departament realizujący audyty, migracje i przejęcia wdrożeń CRM.

Portal dla Obywateli CRM