Strategia cyfrowa i cyfrowa transformacja

Doradztwo biznesowe

 

Netwise jest dla wielu organizacji przede wszystkim doradcą biznesowym. Samo wdrożenie konkretnej platformy biznesowej (CRM, portale self-care, aplikacje mobilne, SFA, digital marketing) traktujemy jako realizację konkretnych potrzeb biznesowych i rezultat celów strategicznych naszych Klientów. Od 2014 roku zespół Netwise świadczył również usługi doradcze (advisory) mające na celu budowę strategii cyfrowej (digital strategy) w organizacjach dużych i średnich. Pomagamy firmom tak dopasowywać działania strategiczne, żeby uwzględnić rewolucję cyfrową i jej konsekwencje dla firm.

5 elementów dobrej Strategii Cyfrowej

Dostęp (Access)

Doradzamy i budujemy z naszymi Klientami takie platformy biznesowe, które pozwalają ich Klientom na szybki dostęp do potrzebnych informacji, na bezproblemową wymianę danych między biznesami i dostęp z dowolnego urządzanie w każdym momencie (m.in. wdrożenia Partner Relationship Management i portali dostępnych mobilnie).

Zaangażowanie (Engage)

Staramy się tak planować nasze systemy, żeby ułatwiały pozyskiwanie i zdobywanie zaangażowania nowych kontrahentów naszym Klientom. W tym celu bardzo często sugerujemy wyjście naprzeciw rynkowi i udostępnianie odpowiednich treści, budowanie platform pozwalających na zaangażowanie Klientom i Partnerom oraz na ułatwienie dostępu do pracowników naszych Klientów.

Dostosowanie (Customize)

Dostarczamy platformy łatwo dostosowywalne do organizacji naszych Klientów, ale także systemy, które umożliwiają bardzo szybką konfigurację właściwej oferty dla kontrahentów naszych Klientów. W tym celu oferowane przez nas platformy pozwalają na znacznie szybsze tworzenie właściwych ofert na dowolnym urządzeniu i z uwzględnieniem preferencji i historii aktywności klientów.

Komunikacja (Connect)

Monitorowanie komunikacji między klientami oraz stawanie się częścią sieci społecznościowych, w których podejmowane są decyzje, jest coraz ważniejsze dla organizacji na świecie. Dlatego wdrażane przez nas platformy umożliwiają naszym Klientom monitoring mediów społecznościowych i pozwalają przedstawicielom działów marketingu na aktywne uczestnictwo w dyskusjach o marce, produktach i proaktywną komunikację od firmy do klientów w miejscach, w których takie dyskusje się dzieją.

Współpraca (Collaborate)

Angażowanie klientów we wspólne budowanie produktów i wartości to jeden z ważniejszych elementów strategii cyfrowej. Budowanie produktów metodą Lean, albo tworzenie grup fokusowych do pracy nad wspólną ofertą to coraz częstsze scenariusze na rynkach B2B i B2C. Netwise stara się wdrażać komponenty technologiczne umożliwiające współpracę naszych Klientów z ich Klientami nad tworzeniem większej wartości dla klientów końcowych.