Portale samoobsługowe (Self-service portals)

Portale internetowe zbudowane na bazie Dynamics CRM

Dla kogo?

  • Rozwiązanie pozwala na zarządzanie relacjami z partnerami organizacjom, które prowadzą dystrybucję poprzez kanały partnerskie
  • Dla instytucji, które korzystają z Microsoft Dynamics CRM i chcą udostępnić swoim klientom portal samoobsługowy (portal self-care) – przyjazny użytkownikowi serwis, np. do obsługi wniosków, zmian w ofercie, dodatkowych usług, etc.

W ramach wdrożeń Dynamics CRM realizowanych przez Netwise, jednym z etapów (lub możliwych opcji) dla naszych klientów jest zbudowanie portalu internetowego (np. portalu samoobsługowego) wykorzystującego dane z Dynamics CRM.

Krystian Hatała
Director, Delivery

Portal internetowy jest połączony z Twoim CRM-em, dzięki czemu każda zmiana dokonana przez Twojego klienta (dowolny wniosek czy zgłoszenie) automatycznie pojawia się w Dynamics CRM. Twoi pracownicy widzą dokładnie te same dane, co klienci, dzięki czemu skuteczniej i szybciej reagują. Poziom SLA obsługi w Twojej firmie zwiększa się. Lepsze i szybsze pozyskiwanie informacji dotyczących potrzeb klientów to formułowanie precyzyjniejszych, „szytych na miarę” ofert. Portal internetowy na bazie Dynamics CRM w namacalny sposób podnosi jakości obsługi klientów w Twojej firmie.

Nowe standardy w obsłudze klientów

Jak działają kioski, terminale i portale samoobsługowe? 

Organizacje (np. instytucje finansowe) mogą udostępnić swoim klientom portal self-care, poprzez który odbywać się będzie cały proces sprzedaży i obsługi – użytkownicy mogą zmienić ofertę, dokupić usługę, złożyć reklamację, a także zobaczyć, na jakim etapie znajdują się zgłoszenia.

Portale self-care oparte o Microsoft Dynamics CRM to:

  • lepsza komunikacja i skuteczniejsze obsługiwanie wniosków (np. o zmianę danych),
  • większa wiedza o kliencie – możliwość docierania z dedykowaną ofertą,
  • jedna, aktualna struktura danych – bezpośrednia komunikacja między użytkownikami portalu a Dynamics CRM,
  • spójna baza wiedzy,
  • ergonomia – nowe, przyjazne, niestandardowe interfejsy (także zgodne z identyfikacją wizualną organizacji) dostosowane do potrzeb klientów,
  • niższy koszt utrzymania obsługi klienta,
  • większe możliwości modyfikacji, niższe koszty rozwoju platformy.

Portale internetowe do obsługi partnerów – możliwości:

  • dostęp mobilny,
  • pełna wiedza o zdarzeniach i interakcjach,
  • monitorowanie poszczególnych zgłoszeń,
  • informacja o transakcjach,
  • dostęp do ofert, szablonów,
  • funkcje generowania dokumentów w formie elektronicznej (elektroniczny obieg dokumentów),
  • niestandardowe, pełne raportowanie (analiza),
  • intuicyjny dostęp do danych i analiz,
  • integracja danych z zewnętrznych systemów, np. wiedza o danym kliencie z ERP.

Portale internetowe – ukończone wdrożenia Netwise:

Instytucje finansowe
Telekomy
Firmy dystrybucyjne