Sprzedaż w erze multikanałowości

Przed siłami sprzedażowymi stoi niezwykle ważne zadanie: budowanie głębszych relacji z klientami, w ramach których każda interakcja osadzona jest we właściwym kontekście. Kluczowe jest, aby wykorzystywać preferowane przez klientów kanały, a aktywności sprzedażowe były adekwatne do danego etapu ścieżki zakupowej.


Jaki jest współczesny klient? Konsumenci aktywnie korzystają z urządzeń mobilnych (tabletu, smartphone’a), poszukują opinii o produktach i usługach w sieciach społecznościowych – jednym słowem: doskonale znają biznes, jego ofertę, zanim nawiążą kontakt. Microsoft Dynamics CRM to narzędzie, które pomoże Ci zaangażować klientów i sprostać ich oczekiwaniom.

Zarządzenie szansami sprzedażowymi

Jedno miejsce wiedzy o potencjalnych klientach i transakcjach. Każdy członek zespołu zobaczy w Dynamics CRM swój lejek i otwarte szanse sprzedażowe. Narzędzie zaprezentuje listę najważniejszych klientów, a także pozwoli budować diagramy wedle potrzeb.

Sprzedaż z wykorzystaniem mediów społecznościowych

Nawiązuj personalne, głębsze relacje. Szukaj potencjalnych klientów (leadów sprzedażowych) z wykorzystaniem platform social media. Identyfikuj osoby zainteresowanie produktami lub usługami, reaguj błyskawicznie na intencje kupna – twórz w Microsoft Dynamics CRM leady w oparciu o posty z mediów społecznościowych (Facebook, Twitter, etc.). Obserwuj i uczestnicz aktywnie w konwersacjach, jako pierwszy zauważaj trendy, a także badaj wydźwięk postów dzięki Microsoft Social Engagement.

Zarządzanie zespołem i plan działania

Dynamics CRM wspiera sprzedażowych liderów. Dzięki niemu stawiane przed zespołem cele są realne, oparte na dogłębnej analizie. Narzędzie umożliwia monitorowanie rezultatów, udzielanie wskazówek i informacji zwrotnych członkom zespołu na bieżąco, w czasie rzeczywistym.

Współpraca międzyzespołowa

Działajcie efektywniej dzięki pełnej integracji narzędzia ze Skype, komunikatorem Yammer, Office 365 Groups czy OneNote. Potrzebujesz szybko opinii eksperta? Zadzwoń do koleżanki na drugim końcu świata i zobacz, jak świat skurczył się dzięki najnowszym technologiom.

Tworzenie treści

Zdobądź uznanie klientów dzięki spersonalizowanym komunikatom. Dynamics CRM wyposaża zespoły sprzedażowe w wygodne narzędzie do automatycznego tworzenia dokumentów przez wielu autorów, w czasie rzeczywistym. Dzielenie się treścią jest proste i wygodne – za pomocą aplikacji takich jak SharePoint, Office 365 Groups czy OneDrive for Business. Dynamics CRM jest o krok dalej: w zależności od tego, nad jakim tematem i z kim pracujesz, automatycznie sugerowane są odpowiednie treści.

Sprzedaż z wykorzystaniem potencjału mobile

Bądź o krok przed konkurencją i pracuj nad leadami gdziekolwiek jesteś, także w podróży. Współcześni klienci aktywnie korzystają z urządzeń mobilnych. Dotrzymuj im kroku korzystając z aplikacji Microsoft Dynamics CRM na swoim smartphone’ie czy tablecie.

Dosłownie kilka kliknięć dzieli Cię od kluczowej wiedzy o klientach: powiadomień, danych kontekstowych i z mediów społecznościowych. Dostępne w narzędziu gotowe scenariusze typowych aktywności pozwolą szybko i łatwo uzupełnić często powtarzane zadania. Z aplikacji można korzystać zarówno w trybie online, jak i offline.  

Edyta Kozińska
PR & Marketing Manager

Dlaczego mobile? To już nie trend przyszłości, a nasza rzeczywistość. Czy wiesz, że w 2015 roku czas mobilnego surfowania po sieci był po raz pierwszy w historii dłuższy niż z komputerów stacjonarnych? (*źródło: smartinsights). W 2016 roku biznes będzie zainteresowany dostarczaniem kompleksowego, spójnego doświadczenia klientom, niezależnie od preferowanych przez nich kanałów lub używanych urządzeń. Inwestycja w CRM, który takie potrzeby adresuje, to strzał w dziesiątkę.

Zaskakuj klientów

Lepszy wgląd w stan bieżących procesów biznesowych, informacje dotyczące zainteresowania klientów akcjami marketingowymi i promocyjnymi, a także stan obsługi klientów to prezentowanie lepszej, trafniej zaadresowanej oferty odpowiadającej na potrzeby. Dynamics CRM to inteligentne rekomendacje cross-sell, lead scoring. Pulpity nawigacyjne, raporty i zaawansowane wizualizacje pozwolą błyskawicznie zorientować się w sytuacji. Nowa aktualizacja Dynamics CRM 2016 Spring Wave silnie integruje Dynamics CRM i Power BI. Użytkownicy CRM mogą korzystać z Power Bi do analizy danych pochodzących z CRM ad hoc (samodzielnie i szybko) oraz łączyć i analizować dane z wielu źródeł w jednym miejscu.