Social CRM

Wszyscy – w mniejszym lub większym stopniu – korzystamy z mediów społecznościowych. Oznacza to, że Twoi obecni i potencjalni klienci też tam są.

 

Czy wiesz, że według badań marketingsourceblog aż 46% konsumentów korzysta z social media w procesie podejmowania decyzji zakupowych? Dotrzesz do nich z Microsoft Social Engagement. To potężne narzędzie social CRM dla sprzedaży, marketingu i obsługi klienta do zarządzania relacjami w mediach społecznościowych.

Nasłuchiwanie social media, analiza wydźwięku, zwiększanie zaangażowania

Konwersacje na Facebooku czy Twitterze są naszą codziennością: tam poszukujemy informacji, pomocy, wyrażamy opinie, dzielimy się wiedzą. Publikujemy treści: dzielimy się linkami, zamieszczamy recenzje i otwarcie dyskutujemy. Informacje pozyskane w sieci determinują proces zakupowy. Dlaczego warto zaufać Microsoft Social Engagement? Narzędzie pozwoli Ci nasłuchiwać, analizować i budować zaangażowanie w mediach społecznościowych na niedostępnym wcześniej poziomie.

Social listening, czyli wsłuchaj się w społeczność

Wykorzystaj potencjał mediów społecznościowych: Microsoft Social Engagement obsługuje 20 języków (w tym język polski) i obserwuje setki źródeł (Twitter, Facebook, wideo, blogi, media cyfrowe, strony z RSS). Otrzymuj powiadomienia o wzmiankach dotyczących interesujących Cię informacji – fraz, słów kluczowych (marka, produkt, konkurencja). Dowiedz się, co ludzie myślą o oferowanych przez Ciebie usługach. Dostosuj komunikację tak, aby zaadresować ich potrzeby. Wytypuj wpływowych członków społeczności, czyli influencerów.

Obsługujesz kanały firmy jako social media manager? Microsoft Social Engegment posiada szereg prostych rozwiązań, które bez wątpienia uławią życie każdemu, kto zarządza obecnością organizacji w mediach społecznościowych. Bogate możliwości analityczne – chmura konwersacji, tagi, lokalizacje, wydźwięk  – pozwalają na jeden rzut oka zorientować się, czym żyje społeczność.

Czy wiesz, że nowa, wiosenna edycja Dynamics CRM 2016 wprowadza niestandardowe możliwości szacowania wydźwięku na bazie uczenia maszynowego Azure? Są one lepiej dostosowane do specyfiki biznesu czy potrzeb rynkowych.

Social CRM

W oparciu o technologię uczenia maszynowego, Microsoft Social Engagement automatycznie przypisze postom w języku angielskim intencję (oznaczy go jako problem, prośbę o pomoc, chęć zakupu, etc.) na podstawie treści i obecności typowych słów kluczowych. Następnie doda go jako przypadek lub lead do CRM-a. Twój zespół zostanie natychmiast powiadomiony, przez co może zareagować błyskawicznie i zwiększyć skuteczność SLA. Narzędzie potrafi również automatycznie przypisywać wydźwięk posta i budować niestandardowe modele wydźwięku dopasowane do Twojej branży. Dowiedz się więcej.

Angażuj społeczność

Budowanie zaangażowania w mediach społecznościowych za pomocą multimediów jest jeszcze prostsze. Z poziomu platformy opublikujesz obrazek lub odpowiesz nim na post użytkownika. Twój zespół może zarządzać wieloma profilami, dzielić się strumieniami aktywności, przypisywać posty, a także publikować treści – to wszystko z wykorzystaniem Office Groups.