SFA

Funkcje automatyzujące Microsoft Dynamics CRM pozwalają sprzedawać efektywniej. Udzielają właściwego wglądu, prowadzą użytkownika krok po kroku przez procesy, a także dostarczają odpowiednich narzędzi. Co zyskujemy? Czas, by skupić się na właściwych klientach i priorytetach oraz rozwiązania ułatwiające współpracę międzyzespołową. To wszystko owocuje budowaniem relacji z klientami opartych na zaufaniu.

Zarządzanie i planowanie sprzedaży w Microsoft Dynamics CRM

  • Definiuj obszary i twórz zespoły dla optymalizacji działań
  • Twórz cenniki, promocje, grupy – ułatw ofertowanie
  • Ulepsz przepływ informacji dzięki dostępowi zależnemu od przynależności do grupy i przyznanej roli
  • Pracuj z innymi nad szansami sprzedażowymi za pomocą Grup Dostępu
  • Ustalaj cele sprzedażowe w prosty sposób i wygodnie śledź ich realizację przez zespół

Automatyzacja zarządzania leadami

  • Przechowuj wszystkie informacje o leadach w jednym systemie
  • Automatycznie łącz korespondecję email z poszczególnymi leadami / szansami sprzedażowymi
  • Błyskawicznie przypisuj leady i zadania
  • Usprawnij kwalifikację leadów, scoring, przyspiesz konwersję
  • Sprawnie generuj leady dzięki wygodnej segmentacji danych klientów

Szanse sprzedażowe

  • Zarządzaj szybciej szansami sprzedażowymi
  • Wychwytuj i śledź wszystkie szanse sprzedażowe w jedynym systemie
  • Stwórz spójny dla całej organizacji proces pracy nad leadami
  • Podejmuj decyzje na podstawie aktualnych informacji w lejku
  • Efektywnie mierz zarówno domknięte, jak i zakończone niepowodzeniem szanse

Sprzedażowa baza wiedzy

  • Twórz, przeglądaj, edytuj, akceptuj, a także przeszukuj materiały sprzedażowe
  • Przechowuj je w jednym miejscu
  • Twórz porównania produktów / usług dzięki aktualizowanej na bieżąco bazie wiedzy
  • Uzyskaj dostęp do materiałów (informacji produktowych, prezentacji, broszur, procedur działań, white paperów, informacji o konkurencji, cenników, rocznych raportów, etc.) za pomocą kilku kliknieć

Przepływy procesów biznesowych

  • Twórz specyficzne, dostosowane do różnych typów szans sprzedażowych schematy procesów, by prowadzić reprezentantów przez właściwe etapy
  • Twórz spójne procesy
  • Łącz kilka podmiotów w jeden
  • .. a przede wszystkim oszczędzaj czas, zmniejsz koszty szkoleń i przyspiesz adaptację użytkowników

Rekomendacje cross – sell / Up – sell

  • Otrzymuj szybkie augestie sprzedaży cross – sell / up – sell według szans sprzedażowych I zamówień
  • Wyodrębniaj nowe szanse w bazie klientów
  • Bądź o krok przed klientem i przewiduj jego oczekiwania zanim je zakomunikuje