Obsługa klienta

Zarządzanie Obsługą Klienta – Usługi serwisowe (Field Service)

Narzędzie FieldOne rekomendowane jest głównie organizacjom obsługującym Klientów poprzez wyspecjalizowane siły „terenowe”, czyli np. inżynierów, monterów itd. Field Service pozwala:

  • planować wizyty serwisowe i zarządzać czasem inżynierów,
  • budować zestawy kompetencji i profile pracowników,
  • alokować czas potrzebny na cykliczne przeglądy, naprawy, czy instalacje sprzętu,
  • monitorować na mapie aktualne zasoby,
  • przygotowywać harmonogramy prac dla sił terenowych,
  • raportować postępy prac i wizyty na urządzeniach mobilnych.

WAŻNE: Usługi Serwisowe będą dostępne jako dodatek do CRM dla Klientów posiadających wersję Dynamics CRM 2016 Online Update 1 (Spring 2016 Wave)

Zarządzanie wiedzą, czyli skończ z bałaganem informacyjnym

Powiedz stanowcze „nie” fragmentaryzacji i niekompletności informacji w Twojej organizacji. Postaw na jedno, pełne źródło, aktualizowane na bieżąco.  Spójne odpowiedzi dostępne na wyciągnięcie ręki – poprzez wszystkie kanały. Twórz artykuły opisujące typowe kłopoty i zawieraj w nich wskazówki, aby Twój zespół rozwiązywał problemy „od ręki”. Wzbogacaj je o multimedia – obrazki, infografiki lub instruktażowe filmy wideo.

Inteligentniejszy serwis

Zauważaj trendy, przewiduj szanse i spójrz szerzej na zachowania klientów i wydajność pracy Twoich przedstawicieli. Interaktywne, aktualizowane w czasie rzeczywistym pulpity nawigacyjne w zrozumiały, wygodny dla użytkownika sposób zaprezentują nawet najbardziej skomplikowaną analitykę.

Usługi Microsoft Dynamics CRM to wiedza, którą wykorzystasz do ulepszenia poziomu obsługi klientów. Zdobądź lojalność klientów, którzy staną się ambasadorami Twojej marki.

Microsoft Dynamics CRM pozwala firmom usprawniać rozwiązywanie zgłaszanych problemów i wewnętrznych spraw poprzez zapewnianie odpowiedniej, aktywnej oraz spersonalizowanej obsługi. Przedsiębiorstwa mogą udzielać swoim klientom właściwych odpowiedzi na ich zapytania serwisowe – w odpowiednim czasie i za pośrednictwem wybranych przez nich kanałów komunikacji takich jak internet, media społecznościowe, urządzenia mobilne lub telefon.

Nasze potrzeby są różne. Część z nas dokonuje zmian własnoręcznie, inni – preferując kontakt bezpośredni – rozmawiają w tym celu z konsultantami. Moduł Microsoft Dynamics odpowiada na te potrzeby: oferuje wybór między samoobsługą a wsparciem asystentów. Udostępnia szybkie, adekwatne do potrzeb, efektywne rozwiązania, w razie konieczności włączając do działania siły serwisowe w terenie. Wykorzystasz to niezwykle zwinne narzędzie w różnych kontekstach, oferując rezultaty w bezpiecznym, elastycznym i niezawodnym środowisku.

Krystian Hatała
Director, Delivery

Czy wiesz, że jednym z oferowanych narzędzi do zarządzania sprawami jest możliwość tworzenia elastycznych umów dotyczących poziomu usług (SLA) pozwalających na oferowanie klientom różnych poziomów wsparcia? Użytkownik może monitorować i analizować ważne wskaźniki umów takie jak „czas pierwszej odpowiedzi” czy „czas rozwiązania problemu”, które są definiowane w momencie wprowadzania umowy i informują o efektywności obsługi.

Chcesz zdobyć klientów na lata? Postaw na obsługę omni – channel i wykorzystaj potencjał drzemiący w zespole.

Dział serwisowy zajmuje kluczowe miejsce w zakresie dostarczania klientom zróżnicowanych i spójnych z etyką biznesową firmy doświadczeń. Organizacje, które postawiły na inteligentne narzędzia do obsługi klientów czerpią realne korzyści w postaci rosnącej lojalności klientów wobec marki. Dzieje się to m.in. za sprawą wygodnych samoobsługowych kanałów, a także skutecznego wsparcia serwisowego.

Czym jest omni-channel?

Istotą multikanałowości jest dostarczanie spójnego doświadczenia poprzez jednolitą komunikację i poziom obsługi niezależnie od preferowanego przez klienta kanału. Czy wiesz, że klienci średnio wykorzystują od 3 do 4 różnych form komunikacji z biznesem? Pozwól zadecydować, w jaki sposób i z jakiego urządzenia z Tobą porozmawiają. Wybierając Microsoft Dynamics CRM do zarządzania obsługą klienta otrzymasz widok 360˚ klienta. Dane historyczne i bieżące (aktualizowane w czasie rzeczywistym), prezentowane jednolicie, utworzą obraz osadzonego w kontekście, spersonalizowanego i spójnego zaangażowania. Dodaj feedback z portali społecznościowych oraz informacje zwrotne od klientów, by zobaczyć jak klienci odbierają Twój biznes.

Portale samoobsługowe

Czy wiesz, że 9 na 10 klientów oczekuje od marek, by posiadały możliwość samoobsługi? Jeśli nie udostępniasz tego typu rozwiązania, musisz liczyć się z obniżeniem poziomu satysfakcji klientów. Wyjdź naprzeciw oczekiwaniom i postaw na internetowy portal pomocy. Zaoferujesz dobrze zorganizowaną, łatwą w przeszukiwaniu bazę wiedzy, która w prosty sposób udzieli odpowiedzi na nurtujące klientów pytania.

Możesz ulokować moduł Usługi Microsoft Dynamics CRM bezpośrednio w produkcie, na facebookowym fan page’u, bądź włączyć go w struktury kiosków czy gier. Stanie się łatwo dostępnym elementem codziennej interakcji.

Dowiedz się więcej: rozwiązania Netwise – portale samoobsługowe (self-care)

Narzędzia dla zespołu serwisowego

Czy chciałbyś, żeby Twój zespół udzielał wsparcia klientom z dowolnego miejsca, bez względu na posiadane urządzenia mobilne? Z Usługami Microsoft Dynamics CRM zapewnisz doskonały serwis zarówno z komputerów stacjonarnych, jak i smartphone’ów czy tabletów. Prosto i wygodnie. Z pewnością docenisz dynamiczny interfejs prezentujący odpowiednie dane, narzędzia, udzielający wsparcia. Im lepiej Twój zespół jest poinformowany, tym szybciej rozwiązuje problemy klientów – dzielcie się wiedzą wewnątrz zespołu i współpracownikami na zewnątrz firmy – wygodę zapewni Wam Yammer i Skype.

Usługi Microsoft Dynamics CRM to scentralizowany interfejs użytkownika, który integruje takie elementy jak:

  • wiedza,
  • SLA,
  • schematy postępowania w określonych kontekstach sytuacyjnych,
  • przepływ procesów i rekomendacje sugerowanych kroków.