Marketing oparty na faktach

Microsoft Dynamics Marketing to wszechstronne narzędzie, które umożliwia kompleksową realizację strategii marketingowej – od działań operacyjnych, poprzez planowanie i realizację zamierzeń oraz zaawansowaną analitykę – we wszystkich kanałach.

Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem Microsoft Dynamics Marketing będzie spójna i przejrzysta. Bez względu na źródło, które wybierzesz: email, digital, media społecznościowe, SMS czy tradycyjne formy.

Firmy muszą obserwować globalne trendy, podążać za zmianami i adaptować nowe strategie, aby sprostać oczekiwaniom współczesnych klientów.

Wyposaż zespół w narzędzie, dzięki któremu kompleksowo zaplanujesz, przeprowadzisz i zmierzysz kampanie we wszystkich kanałach. W jaki sposób Dynamics Marketing zapewnia przewagę konkurencyjną? Oferując przede wszystkim możliwość angażowania klientów jeden na jeden, łatwe budowanie lejka marketingowego, a także wgląd w efekty kampanii – na wyciągnięcie ręki, w czasie rzeczywistym.

Zostań architektem podróży swoich klientów

Tworzenie multikanałowych, spersonalizowanych kampanii z Microsoft Dynamics Marketing jest proste. Za pomocą wizualnego projektanta zaprojektujesz, przetestujesz i wdrożysz działania mailingowe lub SMS. W jaki sposób? Układaj poszczególne gotowe elementy jak klocki metodą przeciągnij i upuść. Z Microsoft Dynamics Marketing sprawdzisz jak finalny projekt mailingu prezentuje się na różnych urządzeniach mobilnych – pozwoli to na wybór najlepszej wersji.

Wykorzystuj zasoby marketingowe

Pełna integracja kluczowych etapów: planowania kampanii marketingowych, budżetowania i śledzenia we wszystkich kanałach (od mailingów poprzez digital, media społecznościowe, SMS czy kanały tradycyjne). Jedno miejsce do zarządzania projektami, zasobami cyfrowymi, przepływami pracy (workflows). Wieloetapowe procesy akceptacji angażujące wiele stron od teraz odbywać się będą z wykorzystaniem jednej platformy – wspólnej dla Twojego zespołu, innych departamentów czy agencji.

Zarządzaj leadami i prowadź scoring

Buduj lejki i monetyzuj działania marketingowe. Zaawansowane narzędzia do zarządzania leadami i przypisywania im wartości (lead scoring) pomogą rozszerzyć grupę prospektów gotowych do podjęcia decyzji zakupowej. Troszcz się o leady kierując do nich spersonalizowaną treść dzięki wielopoziomowym programom lead nurturing. Oto nowa era – połączenie sprzedaży i lejka marketingowego.

Połącz wysiłki sprzedaży i marketingu

Jeszcze bardziej zbliż do siebie kluczowe siły Twojego biznesu. Udostępnij sprzedaży wgląd w kalendarz wydarzeń marketingowych i gotowe do wykorzystania materiały, a zwiększysz synergię między sprzedażą a marketingiem. Czym to współdziałanie zaowocuje? Ściślejsza współpraca przekłada się na precyzyjniejsze definiowanie grup docelowych i kreowanie trafniejszych, szytych na miarę, kampanii. Co więcej, unikamy także rozbieżności w postrzeganiu przez sprzedaż i marketing ścieżek, którymi podąża klient. Działania mogą być zatem adekwatniejsze.

Marketing + social media

Słuchaj i angażuj klientów oraz prospekty tam, gdzie są: w mediach społecznościowych. Nasłuchuj głosu społeczności, by dowiedzieć się czym żyje oraz jak postrzega Twoją markę – nie tylko w Polsce, ale także na całym świecie. Obserwuj jak odbierane są Twoje poczynania w takich serwisach jak Twitter, Facebook czy YouTube. W wygodny sposób mierz efekty kampanii za pomocą jednej platformy. Microsoft  Social Engagement to Twoje okno na społeczny, cyfrowy świat.

Marketing intelligence – prezentuj rezultaty i oddziaływanie

Cała prawda o efektach działań i zwrocie z inwestycji (ROI) – obserwuj i mierz zmiany w zestawieniu tematów sprzedażowych (pipeline) oraz dochody w odniesieniu do wszystkich poniesionych marketingowych nakładów finansowych. Dostęp do pulpitów nawigacyjnych udostępniany jest według indywidualnych, uprzednio przypisanych ról. Marketerzy widzą pełny obraz rezultatów i mogą szybko ocenić, czy ich działania przynoszą efekt. Raportowanie w czasie rzeczywistym (real-time)? Microsoft Dynamics Marketing wyposaża użytkowników w narzędzia, które znają: Excel i Power BI.