Efektywne zarządzanie siecią sprzedaży (POS Management) z Sales Channel Performance Management

12 lutego 2018 roku podczas Readiness Program Poland, w siedzibie Microsoft, zaprezentowaliśmy Sales Channel Performance ManagementSCPM to system do efektywnego zarządzania punktami sprzedaży (POS Management) i rozwoju sieci sprzedaży.

Nasi przedstawiciele – Wojciech Sobczak i Krystian Hatała opowiedzieli o tym jak powstała koncepcja SCPM, na jakie potrzeby klientów odpowiada i gdzie system znalazł już zastosowanie. Podczas prelekcji zaprezentowane zostało także demo rozwiązania, w tym autorskie rozwiązanie do rozliczania konkursów i grywalizacji.

Sales Channel Performance Management SCPM POS Management Netwise

Sales Channel Performance Management odpowiada na potrzeby każdego modelu sieci sprzedaży. Wspiera organizacje w procesach:

  • zarządzania punktami sprzedaży (zarówno w modelu własnym jak i franczyzowym) i ich pracownikami,
  • pozyskiwania i wdrażania nowych partnerów.

SCPM dedykowany jest dla managerów i pracowników odpowiadających za  zarządzanie i rozwój sieci sprzedaży. W zależności od potrzeb organizacji, wdrożenie SCPM obejmuje dedykowane moduły.

SCPM działa w oparciu o:
Dynamics-365-logo
Interesuje Cię poprawa efektywności współpracy z placówkami w ramach sieci sprzedaży?
Szukasz narzędzia, które wesprze i skróci czas podejmowania decyzji zarządczych?
Chciałbyś zarządzać siecią sprzedaży w oparciu o bieżące dane i aktualne wskaźniki?
A może potrzebujesz systemu do grywalizacji, który zmotywuje i zaangażuje Twój zespół?