Strona główna » Usługi » Wdrożenie Dynamics 365 (CRM)

Wdrożenie Dynamics 365 (CRM)

Wiemy jak sprawić, żeby system CRM pomógł Twojej firmie.

Wdrożenie CRM i aplikacji biznesowych to nie kolejny „projekt informatyczny”. To przede wszystkim przedsięwzięcie biznesowe połączone z wdrożeniem odpowiedniej technologii.

Nie ma jednego uniwersalnego podejścia do wdrożeń CRM i aplikacji biznesowych. Implementacja systemu CRM zależy od wielkości firmy, jej potrzeb i celów, kultury organizacyjnej i wymagań IT. Projekty CRM mogą być bardzo złożone i obejmować wiele procesów biznesowych, ale mogą również być prostą adaptacją istniejącej platformy (np. Dynamics 365) mającą na celu usprawnienie określonego procesu od początku do końca.

Naszą siłą jest głęboka wiedza technologiczna połączona z doświadczeniem biznesowym, wdrażajać Dynamics CRM w wielu branżach.

Podstawowym celem zawsze musi być nie samo „wdrożenie”, a optymalizacja procesów biznesowych i zwiększenie efektywności działań:

Sprzedaż​

Zarządzanie klientami, ofertami, zamówieniami i potencjałem. Cele i planowanie sprzedaży.

Marketing​

Zarządzanie potencjalnymi klientami, zarządzanie kampaniami i egzekucja kampanii.

Marketing cyfrowy

Automatyzacja marketingu, email marketing, ścieżki zakupowe Klientów, multi-channel.

Obsługa Klienta

Wielokanałowa obsługa Klientów, call center, zarządzanie sprawami, umowami i SLA.

Obsługa terenowa

Zarządzanie czasem pracy i zasobami, zarządzanie przydziałem usług i serwisantów.

Obsługa Partnera

Zarządzanie siecią sprzedaży i partnerami, cele, potencjały, KPI, grywalizacja.

Analityka

Raporty, dashboardy, analiza danych, unifikacja danych, segmentacja Klientów.

Predykcje i rekomendacje

Sugestie najlepszych akcji, analiza behawioralna Klientów, analiza danych z wielu kanałów.

Poznaj firmy, które zaufały nam w swoich projektach CRM.

Wdrożenia CRM i CEM

Netwise świadczy usługi konsultingowe i wdrożeniowe w obszarze systemów wspierających zarządzanie relacjami z klientami – Customer Relationship Management (CRM) oraz wspierających budowanie doświadczeń klientów – Customer Experience Management (CEM), a także w obszarach automatyzacji procesu sprzedaży, marketingu i obsługi w firmach.

Nasi konsultanci to najlepsi w Polsce eksperci certyfikowani w obszarze Microsoft Dynamics 365, znani na świecie i zapraszani na liczne konferencje.

Doradztwo biznesowe w obszarze CRM

Nasze unikalne podejście do wdrożeń CRM

Robimy rzeczy w unikalny, sprawdzony sposób. W 2008 byliśmy jedną z trzech firm w Polsce, które używały w projektach metodyk zwinnych. Zwinne metodyki i podejście iteracyjne pozwalają nam dostarczać klientom wartość szybciej, w krótkich odstępach czasu.
W 2009 mieliśmy swoje własne Centrum Danych i oferowaliśmy system Dynamics CRM w chmurze publicznej, 6 lat przed tym, jak stało się to modne.

Podczas każdego wdrożenia współpracujemy z klientem, aby znaleźć najlepsze podejście. Aktywnie konsultujemy z klientami, czy i jak podejść do realizacji strategii i systemu CRM w wybranych obszarach organizacji.

Skontaktuj się z nami

Nieważne, czy potrzebujesz wsparcia przy istniejącym wdrożeniu CRM, czy chcesz poznać jakie korzyści mogą Ci dać nasze produkty – skontaktuj się z nami. My odezwiemy się tak szybko, jak się da.