Nasze doświadczenie i wdrożenia CRM dla różnych branży

Netwise od początku istnienia skupia się tylko na skutecznych wdrożeniach Microsoft Dynamics 365 (wcześniej Microsoft Dynamics CRM i MBS CRM). Ukonczyliśmy z sukcesem ponad 120 wdrożeń systemów CRM opartych o Microsoft Dynamics w różnych branżach, zarówno na rynkach B2B, jak i B2C. Większość ukończonych wdrożeń to platformy biznesowe oparte o Dynamics CRM i rozszerzone o funkcjonalności portali, integracje z systemami ERP oraz dostęp mobilny.

Branża telekomunikacyjna

Netwise wdrożył największe systemy CRM dla segmentu B2B w branży telekomunikacyjnej w Polsce. Jesteśmy też autorem pierwszego w regionie CEE wdrożenia Dynamics CRM Online w branży telekomunikacyjnej (dla ponad 400 pracowników).

Branża dystrybucyjna

Interesuje Cię program lojalnościowy dla Twoich resellerow? Zobacz doświadczenia Netwise w tej dziedzinie – przeczytaj, co zrealizowaliśmy już dla naszych Klientów.

Branża finansowa

Netwise ma na koncie kilka wdrożeń platform biznesowych opartych o Microsoft Dynamics CRM u Klientów z branży finansowej – w obszarze leasingu, bankowości korporacyjnej i obsługi finansowej punktów sprzedaży (PoS). Wdrożenia CRM w finansach bardzo często obejmują nie tylko platformę back-end, ale także portal samoobsługowe dla Klientów końcowych i aplikacje mobilne.

Branża produkcyjna

Systemy CRM w branży produkcyjnej obejmują zazwyczaj zarządzanie sprzedażą i potencjałami rynku, a ich cechą charakterystyczną jest bardzo silne powiązanie z istniejącymi systemami ERP. Netwise ma na koncie kilkanaście wdrożeń w branży produkcyjnej, a największe z nich obejmuje 43 kraje.

CRM dla branży telekomunikacyjnej

  • generowanie leadów i zarządzanie lejkiem sprzedaży B2B
  • obsługa wywiadów technicznych, kalkulacji kosztów szans
  • kalkulacje ofert, taryf, marży, LTV, ARPU Klientów
  • monitoring i zarządzanie celami handlowców
  • obsługa kanałów partnerskich w segmentach B2B, Mid-market i SOHO
  • obsługa sprzedaży nowej, dosprzedaży oraz procesy anti-churn
  • integracje z systemami billingowymi
telekomunikacja
dystrybucja

CRM dla branży dystrybucyjnej

  • zarządzanie Klientami i portfelem Klientów
  • zarządzanie Dostawcami
  • zarządzanie Partnerami, Odsprzedawcami i Klientami Końcowymi odsprzedawców
  • monitoring i zarządzanie potencjałami na rynku
  • obsługa nowej sprzedaży, a także penetracja produktow (cross-sell, up-sell)
  • windykacja miękka i przepływy pracy
  • listy zadań dla Reprezentantów Handlowych
  • zarządzanie i monitoring celów dla Reprezentantów Handlowych i dla Partnerów
  • zarządzanie szansami sprzedaży własnymi i Partnerów
  • integracje danych finansowych, historii finansowych i agregatów finansowych z systemów ERP
  • ofertowanie i kalkulacje ofert

CRM dla branży finansowej

  • zarządzanie sprzedażą produktów leasingowych i związanych z leasingiem
  • obsługa i zarządzanie Partnerami banków (i franczyzami)
  • portale samoobsługowe dla Klientów firm leasingowych
  • portale samoobsługowe dla Partnerów banków
  • obsługa wniosków leasingobiorców
  • zarządzanie reklamacjami i obsługa leasingobiorców
  • zarządzanie celami sprzedażowymi placówek powiązanych
  • generowanie leadów i pozyskiwanie nowych punktów sprzedażowych (merchants / PoS)
finanse
produkcja

CRM dla branży produkcyjnej

  • zarządzanie portfelem Klientów (dane Klienta, potencjały, uproduktowienie)
  • zarządzanie lejkiem sprzedaży
  • śledzenie wysyłanych ofert i generowanie kalkulacji w systemach ERP
  • generowanie list zadań dla oddziałów sprzedażowych / Reprezentantów Handlowych
  • planowanie potencjałów sprzedażowych rynku
  • obsługa reklamacji, wniosków i umów
  • zarządzanie umowami, gwarancjami i cyklem życia produktów

Nasi wybrani Klienci:

  • YDP
  • WSIP
  • Volvo
  • Plus
  • Nowy Styl
  • Netia
  • KAN
  • ITAKA
  • ISTA
  • Hempel
  • Fortum
  • EnelMed
  • VitaBlend
  • CarFleet
  • Barentz
  • AVK