Microsoft Dynamics 365 dla branży produkcyjnej

Wszechstronne narzędzie biznesowe w odpowiedzi na potrzeby producentów

Microsoft Dynamics 365 wspiera kluczowe obszary działalności firmy branży produkcyjnej: zarządzanie relacjami z partnerami, resellerami czy klientami indywidualnymi. Narzędzie umożliwia segmentację klientów, a następnie tworzenie i rozszerzanie bazy klientów. Microsoft Dynamics 365 wspiera również obsługę pozyskiwania i utrzymania dystrybutorów (resellerów). Z Dynamics 365 stworzysz także programy lojalnościowe dla partnerów.

Producenci, wraz z rozwojem biznesu, potrzebują narzędzi, które zapewnią harmonijne budowanie i utrzymywanie owocnych relacji biznesowych.

Warto – już na etapie tworzenia nowych modeli biznesowych – nakreślić wizję i strategię, które zrealizuje odpowiednio dobrane narzędzie technologiczne. Wpływ na konkurencyjność firmy mają modele biznesowe oparte na unikalności procesów oraz więź z klientem i wsparty przez odpowiednią technologię, właściwie wdrożony i utrzymywany system CRM.

W celu usprawnienia planowania i podejmowania decyzji, tworzenia i rozszerzania bazy klientów oraz budowania relacji handlowych warto skorzystać z rozbudowanej platformy biznesowej – Microsoft Dynamics 365.

Microsoft Dynamics 365 dla branży produkcyjnej

Produkcja – wyzwania i możliwości

Dzisiejszy rynek produkcji odchodzi od tradycyjnego modelu prostego wytwarzania i sprzedaży dóbr. W szybko rozwijającym się i nieustannie zmieniającym środowisku produkcyjnym elastyczność wytwórstwa, która rewolucjonizowana jest wraz z potrzebami klientów, to podstawa. W zależności od zmieniających się warunków rynkowych jej zapotrzebowanie może zostać zwiększone bądź zmniejszone. Firmy potrzebują dziś łatwych w obsłudze, elastycznych programów dystrybucji i produkcji, które pozwolą im na bardziej efektywne zarządzanie procesami.

Aby utrzymać przewagę konkurencyjną, od firm wymaga się elastyczności w działaniach produkcyjnych i ciągłego wprowadzania innowacji nie tylko na rynku, ale także w technikach prowadzenia biznesu – modelach biznesowych.

Internet wprowadził nowe możliwości. Zmieniły się oczekiwania konsumentów – porównujemy produkty w sieci, czytamy opinie innych, chcemy otrzymać konkretny towar w określonym czasie, poprzez wybraną formę dostawy.

Microsoft Dynamics 365 dla branży produkcyjnej

Microsoft Dynamics 365 – obsługa klienta w branży produkcyjnej

Firma produkcyjna musi umiejętnie przewidywać przyszłe wymagania konsumentów oraz rozpoznawać zmieniające się trendy. Microsoft Dynamics 365 wspiera proces podejmowania i realizacji poszczególnych etapów procesu obsługi klienta oraz umożliwia całościowe monitorowanie go. Jakość realizacji zgłoszeń ulega ciągłemu doskonaleniu. Odpowiednie narzędzia wpierają zarządzanie procesem od momentu rejestracji zgłoszenia do rozwiązania go i komunikacji wyników klientowi. W rezultacie podwyższa to ich satysfakcję.

Microsoft Dynamics 365 oferuje producentom przede wszystkim możliwość dostępu do danych o klientach i partnerach w czasie rzeczywistym, pozwalając na bieżąco usprawniać działania biznesowe. Zaawansowane procesy analityczne i panele kontrolne zapewniają kompleksową widoczność działalności zakładów produkcyjnych. Wpływa to także na doskonalenie dokumentacji w celu ściślejszej kontroli procesu produkcyjnego, a także pozwala na analizy. W efekcie szybciej i sprawniej kreujemy trafne spostrzeżenia, usprawniamy działanie i planujemy. Proces decyzyjny jest szybszy. Microsoft Dynamics 365 zapewnia automatyzację złożonych i nowatorskich usług w celu dostarczenia wydajnej produkcji.

Microsoft Dynamics 365 dla branży produkcyjnej

Kanały partnerskie w Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 dla branży produkcyjnej to lepsza segmentacja klientów oraz rozbudowane programy lojalnościowe. Pozwala to np. lepiej zarządzać relacjami z partnerami – umożliwia promocję aktywnych i efektywnych dystrybutorów naszych rozwiązań – przygotowywanie specjalnych ofert oraz benefitów.

Dynamics 365 to także szczegółowa wiedza na temat skuteczności działań partnerów – dystrybutorów naszego produktu. Dowiemy się np. która z firma partnerskich najefektywniej sprzedaje rozwiązania. Dynamics 365 pozwala na analizowanie sprzedaży (faktur) powiązanych z tym sprzedawcą. To nie tylko promowanie najskuteczniejszych partnerów, ale również możliwość pomocy mniej aktywnym dystrybutorom dzięki różnorodnym planom zaradczym.

Microsoft Dynamics 365 dla branży produkcyjnej
Microsoft dla Biznesu 2016 - prelekcje Netwise

Chcesz wiedzieć więcej o usprawnianiu procesów obsługowych klientów w branży produkcyjnej? Zarejestruj się i weź udział w prelekcji Krystiana Hatały (Netwise) oraz Bartosza Cymera (Zortrax) w czasie Konferencji Microsoft dla Biznesu. Spotkanie odbędzie się w dniach 29 – 30 listopada, w Warszawie.

Na przykładzie firmy Zortrax, prelegenci opowiedzą, jak usprawnione zostały procesów obsługi klienta w Zortrax, światowym liderze drukarek 3D, z wykorzystaniem Microsoft Dynamics CRM. Prelegenci omówią korzyści wynikające z implementacji rozwiązania oraz omówią kolejne fazy rozwoju systemu.

Zachęcamy do rejestracji na stronie wydarzenia: http://www.dynamicsdlabiznesu.pl/