Microsoft Dynamics 365 dla branży dystrybucyjnej

Globalizacja wpływa na modele biznesowe i wymusza ich modyfikacje. Dystrybutorzy mierzą się z nowymi realiami. Dotychczasowa, prosta skuteczność operacyjna, oparta na dostarczeniu produktu z punktu A do punktu B, nie jest wystarczająca. Świadomość konsumentów zmienia się. Mają na to wpływ stale mnożące się warianty możliwości – różnorodność kanałów dystrybucji i dostaw, dostępne natychmiast, na wyciągnięcie ręki.

Zarządzanie dużym przedsiębiorstwem stanowi nie lada wyzwanie. W firmach o rozległej skali działalności dystrybucja stanowi złożony proces, w który zaangażowanych jest wielu pracowników. Klienci oczekują niższych cen, szybszej realizacji zamówień i wyższej jakości usług. Jednocześnie wymagają od dystrybutorów elastyczności, zorientowania na klienta wraz z możliwością spersonalizowania produktów.

Microsoft Dynamics 365 w Twojej firmie

Kompleksowe zarządzanie złożonymi działaniami firmy wymaga wsparcia odpowiedniego systemu informatycznego. Microsoft Dynamics 365 usprawnia procesy biznesowe, pomaga obniżyć koszty, poprawia komunikację. Wspiera zarządzanie relacjami i współpracę z partnerami handlowymi. Dzięki rozbudowanej analityce podejmowane przez kadrę zarządzającą decyzje są trafniejsze, a przez to podnoszą sprawność funkcjonowania biznesu.

Poznaj nabywców z Microsoft Dynamics 365

Niezależnie od wyzwań, jakie stawia aktualna sytuacja na rynku dystrybucyjnym, Microsoft Dynamics 365 pozwala na sprawne zarządzanie łańcuchem dostaw i wyjście naprzeciw oczekiwaniom konsumentów. Poznaj potrzeby i preferencje swoich klientów. Dokonuj analizy historii i preferencji zakupowych. Oferuj w oparciu o tę wiedzę rozwiązania skrojone na miarę. Kieruj spersonalizowane oferty w odpowiedzi na indywidualne potrzeby.

Jak zatem zrozumieć rynek i przekuć wiedzę w sukces biznesowy? Pierwszym krokiem, który przybliża Cię do osiągnięcia tego celu, jest konieczność poprawy efektywności operacyjnej. Microsoft Dynamics 365 jest źródłem kompletnych, aktualnych informacji dotyczących wszystkich kontaktów z klientem i jego aktywności w czasie rzeczywistym.

Podnieść jakość obsługi klienta z Dynamics 365

Zorientowanie na klienta oraz utrzymanie przewagi konkurencyjnej to istotne korzyści płynące z wyboru Microsoft Dynamics 365. Poznanie preferencji kupującego oraz znajomość trendów na wybranych rynkach pozwalają nie tylko dostarczyć klientowi dokładnie tego, czego oczekuje, ale również, śledząc łańcuch dostaw począwszy od dostawców aż do finalnych nabywców, wysnuwać wnioski odnośnie sytuacji na konkretnym rynku i finalnie – utrzymać przewagę konkurencyjną. Nie zapominaj o lojalizacji klientów. Skuteczną metodą wzmocnienia sprzedaży, zwiększenia świadomości marki oraz podniesienia satysfakcji klientów jest prowadzenie samplingu. Dynamics 365 wspiera proces zarządzania próbkami.

Microsoft Dynamics 365 dla branży dystrybucyjnej
Microsoft Dynamics 365 dla branży dystrybucyjnej
Microsoft Dynamics 365 dla branży dystrybucyjnej

Microsoft Dynamics 365 dla branży dystrybucyjnej

Automatyzacja zadań i odejście od archaicznych procesów zarządzania przedsiębiorstwem pomogą Twojej firmie zaoszczędzić czas pracowników, który do tej pory wkładali wysiłek w wykonywanie czynności administracyjnych. Twój zespół skupi się na tym, co potrafi najlepiej: aktywnie sprzedawać i skutecznej obsługiwać klientów. Z Dynamics 365 znikną problemy z dublowaniem się działań. Pracownicy będą korzystać z jednej, aktualnej bazy danych, a klienci otrzymają spersonalizowaną usługę.

Chcesz wiedzieć więcej o roli Dynamics 365 w branży dystrybucyjnej? Zarejestruj się i weź udział w prelekcji Grzegorza Przebieracza w trakcie Konferencji Microsoft dla Biznesu.

Grzegorz Przebieracz, Division Manager, Cloud Projects Netwise, przybliży kwestię zarządzania potencjałem i konkurencyjnością firmy dystrybucyjnej. Ekspert zaprezentuje możliwości platformy Microsoft Dynamics 365 w tym zakresie oraz omówi trendy rynkowe.

Microsoft Dynamics 365 w branży dystrybucyjnej