Inżynier Wsparcia Systemu CRM

ZADANIA

  • Zapewnienie wsparcia technicznego dla kluczowych użytkowników Dynamics CRM / Dynamics 365
  • Analiza i rozwiązywanie problemów występujących u Klientów
  • Techniczne i funkcjonalne zarządzanie aplikacjami
  • Zarządzanie i utrzymanie środowisk developerskich

TWOJE KOMPETENCJE

  • Masz doświadczenie we wsparciu i utrzymaniu aplikacji biznesowych
  • Dobrze znasz Microsoft Dynamics CRM
  • Znasz języki programowania C#, JavaScript, HTML
  • Swobodnie posługujesz się językiem angielskim
  • Masz dobre umiejętności komunikacyjne i analityczne
  • Umiesz pracować w zespole

DODATKOWE ATUTY

  • Znajomość MS SQL, SSRS, SharePoint
  • Znajomość Dynamics CRM SDK

GWARANTUJEMY

Netwise_atrakcyjnewynagrodzenie

Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowy system premiowy

Netwise_certyfikaty

Programy certyfikacyjne

Netwise_szkolenia

Wewnętrzne szkolenia z najnowszych technologii Microsoft przed rynkowymi premierami

Netwise_agile

Pracę przy projektach polskich i międzynarodowych prowadzonych metodykami zwinnymi

Netwise_MVP

Współpracę z Microsoft Most Valuable Professional w zakresie Dynamics CRM

Netwise_zespół

Zgrany zespół i przyjazną atmosferę

Netwise_angielski

Kurs języka angielskiego

Netwise_Multisport

Kartę MultiSport

Netwise_strefarelaksu

Stół bilardowy, Xbox, piłkarzyki

Jeśli chcesz dołączyć do Netwise, prześlij nam swoje CV na adres kariera@netwise.pl

Prosimy o zamieszczenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”