Jak Adobe Marketing Cloud i Microsoft Dynamics 365 wspierają customer experience?

W czasie Adobe Summit 2017 w Las Vegas firmy przedstawiły kolejne szczegóły dotyczące oferowanych wspólnie rozwiązań. Dowiedz się, jak Adobe Marketing Cloud i Microsoft Dynamics 365 wspierają customer experience.

Firmy ogłosiły współpracę w czasie Microsoft Ignite 2016. Poinformowano, że na mocy porozumienia Adobe oprze swoje serwisy chmurowe o Azure, Microsoft zaś wykorzysta Adobe Marketing Cloud jako oficjalny moduł marketingowy dla platformy Microsoft Dynamics 365 w modelu Enterprise.

Adobe Summit 2017 w Las Vegas przyniósł kolejne szczegóły. Firmy zaoferują wspólne rozwiązania dla całkowitej transformacji customer experience. Nowe narzędzia umożliwią organizacjom personalizowanie doświadczeń dzięki kompleksowej analizie danych czy zarządzaniu treścią w wielu kanałach.

Jak Adobe Marketing Cloud i Microsoft Dynamics 365 wspierają customer experience? How Adobe Marketing Cloud and Microsoft Dynamics 365 support the customer experience
Microsoft for Business Conference: Distribution & Logistics

Jak na partnerstwie mogą zyskać organizacje? Dane dotyczące marketingu i sprzedaży będą dostępne w jednym miejscu. Kompletny obraz klienta umożliwi zaoferowanie mu spójnego interfejsu — bez względu na to, czy trafił na naszą stronę poprzez kampanię reklamową czy w efekcie kontaktu z naszym zespołem sprzedaży” – mówi Grzegorz Przebieracz, Vice-Director, Netwise.

Jak Adobe Marketing Cloud oraz Microsoft Dynamics 365 wspierają customer experience?

Unifikacja danych i spójny interfejs
Tworzenie inteligentnych kampanii oraz podstaw rozwiązań internetowych za pośrednictwem Adobe Campaign i Microsoft Dynamics 365

Integracja modułu Adobe i platformy Dynamics 365 to dostęp do pełnej wiedzy o klientach w różnych kanałach. Oznacza to zintegrowany widok klienta w kontekście różnych procesów, które go dotyczą. Dlaczego to ważne? Twórcy reklam uzyskają dostęp do kluczowych danych na temat sprzedaży, które przechowywane były dotychczas w odrębnych systemach. Umożliwi to personalizowanie doświadczeń w ramach kontaktów handlowych. Polecamy wideo lepsze połączenie między sprzedażą a marketingiem.

Chmura podstawą rozwiązań cyfrowych
Narzędzie do zarządzanie treścią, Adobe Experience Manager, dostępne będzie na platformie Microsoft Azure

Spójny interfejs i szybsze dostarczanie klientom spersonalizowanych komunikatów w sieci, niezależnie od tego, z jakiego urządzenia klienci korzystają i gdzie się znajdują. Oparty na niezawodnej chmurze Microsoft Adobe Experience Manager pozwala zarządzać contentem i prezentować spersonalizowane treści na dowolnym ekranie.

Korzystanie z usług jednego dostawcy obniża koszty zarządzania i zasobów.

Potęga danych
Netwise_zespół
Integracja Adobe Analytics z Microsoft Power BI

Analityka danych nigdy nie była prostsza. Od tej pory samodzielnie zwizualizujesz dane behawioralne, które pozwolą ocenić efektywność kampanii we wszystkich segmentach. Narzędzie Adobe Analytics, wsparte przez Microsoft Power BI, pomoże zrozumieć, które dotknięcia (touchpoints) są najskuteczniejsze. Jak to zrobić? Tu znajduje się instrukcja, jak połączyć Adobe Analytics i Microsoft Power BI.

Współpraca Adobe i Microsoft zmienia także oblicze Office 365, narzędzia do skutecznej i twórczej współpracy nad projektami marketingowymi.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, jak lepiej współpracować jako zespół, bądź reagować na zmieniające się potrzeby klientów w czasie rzeczywistym lub jak radzić sobie z większą ilością danych i jak skuteczniej realizować kampanie o największej skuteczności – odwiedź stronę poświęconą Microsoft Office 365.

Jeśli interesują Cię możliwości Microsoft Dynamics 365, Adobe Marketing Cloud, bądź Microsoft Power BI, skontaktuj się z nami:

Imię i nazwisko (wymagane)
Adres email (wymagane)
Telefon
Treść wiadomości

(Photo credit: Brian Smale)