Microsoft dostarcza użytkownikom nowoczesne, inteligentne narzędzia które łącząc dane z różnych źródeł wesprą procesy podejmowania decyzji. Dynamics 365 napędza cyfrową transformację przedsiębiorstw, wspomagając je w osiąganiu bardziej optymalnych wyników.

Rozwojowi Dynamics 365 przyświeca jeden cel. Jest nim wzmacnianie organizacji z różnych branży, dostarczając im specjalnie zaprojektowane i dopasowane do potrzeb aplikacje. Dzięki temu każda organizacja może rozpocząć przygodę z Microsoft Dynamics od wykorzystania najpotrzebniejszych narzędzi. W zależności od potrzeb, wraz z rozwojem firmy można dodawać do użytku kolejne aplikacje.

Nowości w portfolio Microsoft Dynamics

 W wersji Enterprise portfolio dedykowanych aplikacji powiększa się już w tym miesiącu, dostarczając użytkownikom wsparcia w obszarach:

– usługi detalicznej – koncentracja na kliencie (Microsoft Dynamics 365 for Retail),

– pozyskiwania talentów – dostępu do bazy potencjalnych kandydatów i zarządzania nimi (Microsoft Dynamics 365 for Talent),

– zwiększenia efektywności sprzedaży ( Microsoft Relationship Sales).

W wersji Biznes zapowiedziano wersję poglądową nowych aplikacji dedykowanych sprzedaży i marketingowi, zoptymalizowanych dla małych i średnich firm. Microsoft Dynamics 365 for Sales i Microsoft 365 for Marketing mają pomóc organizacjom pozyskiwać leady i skuteczniej je ocieplać, tak aby stymulowane były decyzje sprzedażowe, a same umowy zawierane sprawniej.

Przeczytaj więcej o nowych aplikacjach Dynamics 365 for Talent i Dynamics 365 for Retail na naszym blogu.

Aktualizacje istniejących serwisów

Oprócz premiery nowych aplikacji z rodziny Dynamics Microsoft przygotował też nowości w obrębie tych już istniejących. I tak Dynamics 365 for Finance and Operations wersja Biznes od 1 lipca debiutuje poza granicami USA i Kanady, będzie dostępna w Wielkiej Brytanii. Ciekawe jest także rozszerzenie możliwości wdrożenia Dynamics 365 for Finance and Operations na wersję on-premise w oparciu
o własne centra danych klienta. Na bieżąco jest także aktualizowana lista nowości, dostępna tutaj: Roadmap.

Nowe centra danych gwarancją ich bezpiecznego przechowywania

Microsoft nie tylko dostarcza innowacyjnych produktów, które wspomagają działalność organizacji, ale też dba o to, aby oferowane aplikacje były dopasowane do potrzeb odbiorców oraz bezpieczne. Mając na uwadze wejście w życie restrykcyjnych przepisów regulujących przechowywanie danych przez firmy, takie podejście jest szczególnie ważne. Przepisy RODO (GDPR) zaczną obowiązywać każdy podmiot przechowujący dane osobowe obywateli UE już w maju 2018 roku.

Dodatkowo Microsoft na bieżąco rozwija swoją sieć centrów danych, biorąc pod uwagę potrzeby przechowywania ich w konkretnych lokalizacjach. Każde nowe centrum danych odpowiada lokalnym wymogom bezpieczeństwa. Od niedawna Dynamics 365 for Sales, Customer Service, Field Service, i Professional Services Automation w wersji Enterprise są dostępne z europejskich centrów danych (zlokalizowanych w Niemczech i Wielkiej Brytanii).

Przeczytaj więcej o zgodności Microsoft Dynamics z wymogami RODO.


Chcesz wiedzieć, jak wizualizować dane i efektywnie podejmować decyzje z Microsoft Dynamics 365? Zapoznaj się z White Paperem Netwise: