Handel detaliczny z nowym narzędziem – poznaj Microsoft Dynamics 365 for Retail

 

Wykorzystanie sztucznej inteligencji umożliwia pełną analizę zachowań klientów i prognozowanie ich kolejnych kroków. Zwiększ efektywność współpracy, poznaj Dynamics 365 for Retail – nowe rozwiązanie Microsoft pozwalające na poznanie potrzeb klientów i personalizację ofert.

Microsoft konsekwentnie realizuje swoją wizję jednego, bezpiecznego i kompletnego środowiska innowacyjnych narzędzi biznesowych (dowiedz się więcej o idei Microsoft 365). Firma nieustannie wprowadza nowe produkty (Microsoft Dynamics 365 for Talent) czy aktualizacje, np. Microsoft Dynamics 365 July Update.

Kolejną nowością przeznaczoną dla przedstawicieli branży handlu detalicznego jest Microsoft Dynamics 365 for Retail.

Dlaczego warto przyjrzeć się temu narzędziu?

Do tej pory dostęp do informacji o kliencie był utrudniony, a dane nie były wystarczająco dokładne.

Dynamics 365 for Retail to jeszcze lepszy wgląd w profil konkretnego konsumenta.

Dostęp do danych (np. przebiegu procesu zakupowego, wybranych przedmiotów, listy życzeń czy historii zamówień) usprawnia kontakt z konsumentem.  Handlowcy są lepiej przygotowani do rozmów, konwersacje osadzone są we właściwym kontekście. Odpowiedzi udzielane klientom są precyzyjniejsze, odnoszą się do ich uprzednich doświadczeń z marką. Rozwiązanie analizuje także w czasie rzeczywistym konkretne działania konsumentów, np. przeglądane produkty na stronie. Dostęp do historii zamówień klienta pozwala spersonalizować ofertę w oparciu o wcześniejsze transakcje i poprzednio wyświetlone przez konsumenta produkty. Na podstawie preferencji danego konsumenta (np. najczęściej wybierane kolory czy rodzaj wybieranego asortymentu), lepiej dopasowane będą rekomendacje, które zostaną wyświetlone jako propozycje wraz z wybranym już produktem.

Analiza historycznych i bieżących danych uzyskanych na postawie podejmowanych działań przez klienta pozwala prognozować jego zachowania. Daje to możliwość dopasowywania spersonalizowanych ofert na podstawie określonych cech konsumenta. Dzięki temu zwiększa się prawdopodobieństwo dokonania zakupu naszego produktu, a świadome podejmowanie decyzji biznesowych wpłynie na efektywność firmy.

Microsoft odpowiada na potrzeby rynku i nieustannie wprowadza kolejne innowacje. Zakup LinkedIn to olbrzymi zastrzyk danych do platformy Microsoft Dynamics 365. Microsoft ogłasza kolejne kroki integracji tej ogromnej bazy informacji z własnymi aplikacjami biznesowymi i serwisami. Takie połączenie usprawnia działania handlowców. Kolejną nowością od Microsoft, która otrzymuje integrację z LinkedIn, jest Dynamics 365 for Talent. Celem aplikacji jest wsparcie działu Human Resources.


Chcesz wiedzieć, jak wizualizować dane i efektywnie podejmować decyzje z Microsoft Dynamics 365? Zapoznaj się z White Paperem Netwise: